[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

یک عامل شبکه تروریستی سعودی اینترنشنال بازداشت شد ، روزنامه شیراز نوین


به دنبال بازداشت الهام افکاری به عنوان یکی از عوامل اصلی شبکه تروریستی سعودی اینترنشنال، بازپرس ویژه دادسرای عمومی و انقلاب شیراز اعلام کرد که اتهامات این فرد، تفهیم شد و با صدور قرار تأمین قضایی جهت تکمیل تحقیقات در اختیار ضابطین است.
بنا بر گزارش دریافتی روز پنجشنبه ایرنا، این مقام قضایی در این باره گفت:‌ حسب مستندات به دست آمده و رصد اطلاعاتی توسط اداره کل اطلاعات استان فارس وی در جریان آشوب‌های اخیر علاوه بر تحریک و ترغیب و اغفال مردم به حضور در اغتشاشات فراخوان‌های متعددی را با هماهنگی معاندین نظام سازمان‌دهی کرده بود.
وی افزود: همچنین با توجه به مستندات ارائه شده فرد دستگیر شده اقدام به برقراری ارتباط و ارائه اخبار به برخی از معاندین نظام و همچنین سایت‌های خبری وابسته به عوامل خارجی و انتقال اخبار به شبکه تروریستی سعودی اینترنشنال کرده است.
این مقام قضایی یادآور شد: الهام افکاری پیش از خروج از کشور با هماهنگی مقامات ارشد قضایی استان فارس بازداشت شد.
پیش از این، روابط‌عمومی اداره‌کل اطلاعات استان فارس پنجشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۱ اعلام کرد: الهام افکاری یکی از عوامل اصلی شبکه تروریستی سعودی اینترنشنال در ایران حین فرار از مرز ‌توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) در وزارت اطلاعات دستگیر شد.
بر اساس این گزارش، ‌سربازان گمنام امام زمان(ع) در اداره‌کل اطلاعات استان فارس که طی ‌سالیان اخیر فعالیت‌های الهام افکاری را رصد و زیرنظر داشتند، ‌همکاری مستمر وی در همراهی با عوامل ضدانقلاب برای آنها مسجل شد؛ وی در اغتشاشات اخیر نیز یکی از لیدرهای اصلی در سامان‌دهی آشوبگران بود. بنا بر این گزارش، الهام افکاری تحت حمایت دولت آمریکا در حال خروج از کشور بود.
گفتنی است، وی خواهر نوید افکاری قاتل شهید ترکمان کارمند شرکت آب منطقه‌ای استان فارس است.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی