[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

«ده سالگی» در جشنواره انیمیشن مونتسرا، روزنامه شیراز نوین


پویانمایی «ده سالگی» اثر فاطمه جعفری در ادامه حضور بین‌المللی خود، به بخش مسابقه ‌پرسپکتیو بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی انیمیشن لیسبون «مونسترا» ۲۰۲۴ کشور پرتغال راه یافت.
به گزارش ایسنا، پویانمایی ۱۸ دقیقه‌ای «ده سالگی» از تولیدات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است که با تکنیک استاپ‌موشن ساخته شده است.
فیلم‌های راه‌یافته به بخش مسابقه این دوره از جشنواره لیسبون «مونسترا» در هفت بخش جداگانه شامل فیلم‌های انیمیشن بلند، کوتاه، خیلی کوتاه، دانشجویی، فیلم‌های کودک و نوجوان، پرسپکتیو و فیلم‌های پرتغالی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.
بر همین اساس فیلم‌های راه‌یافته به بخش «پرسپکتیو» نیز شامل هفت فیلم انیمیشن بلند و۲۵ فیلم کوتاه انیمیشن است؛ به طوری‌که جوایز این دو بخش از سوی مخاطبان جشنواره اهدا می‌شود.
یادآوری می‌شود انیمیشن کوتاه «بیماری دلسوزی» به کارگردانی مارال علیزاده از تولیدات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سال ۲۰۲۲ نیز در بخش مسابقه بیست‌ویکمین جشنواره بین‌المللی انیمیشن مونسترا حضور داشت.
بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی انیمیشن «مونسترا» از ۱۷ تا ۲۷ اسفند سال ۱۴۰۲ برابر با ۷ تا ۱۷ مارس ۲۰۲۴ در شهر لیسبون کشور پرتغال در حال برگزاری است.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی