[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

کازرونی‌ها همچنان مدعی هستند، روزنامه شیراز نوین

 میثم محجوبی - گروه ورزش
نماینده نامدار کازرون در لیگ برتر هندبال، شکست هفته قبل را جبران کرد و با پیروزی مقابل نماینده استان کهگیلویه و بویراحمد، توانست اختلاف چهار امتیازی خود با صدرنشین رقابت‌ها را حفظ کند.
در سیزدهمین هفته از رقابت‌های لیگ برتر هندبال آقایان کشور، نماینده فارس موفق شد به یک پیروزی مقتدرانه دست پیدا کرده و همچنان در قامت یک مدعی باقی بماند.
در یک دیدار که بعد از ظهر دیروز دوشنبه در سالن جهان‌پهلوان تختی شهرستان کازرون برگزار شد، تیم شهید شاملی این شهر میزبان نفت و گاز گچساران بود.
تیم شهید شاملی کازرون با نفراتی چون حامد منشی زاده، حسین جهانی، محمد صفری، مهرداد صمصامی، حامد حبیب زاده، طاها شکوهی و کیارش طاهری به میدان آمد و در سوی مقابل نیز امید جهانگیری، امین زلفی پور، آرین مردانی، مجید خورشیدی، عباس باج، رامتین رحیمی و ایوب رضا زاده نیز در ترکیب 7نفره نفت و گاز حضور داشتند.
هدایت نماینده کازرون را حمید صادق‌شاهنشین بر عهده داشت و عباس رضازاده نیز سرمربی تیم گچساران بود؛ ضمن اینکه امیر قیصریان و احمد قیصریان داوران این مسابقه بودند.
کازرونی‌ها پیش چشم تماشاگران خودی از همان ابتدای کار برتری قاطع خود را به اثبات رساندند؛ به طوری که نیمه نخست با نتیجه 23 بر 10 به سود سبزپوشان شهید شاملی به پایان رسید.
در نیمه دوم هم این برتری ادامه داشت و شهید شاملی توانست اختلاف را بیشتر هم کند. در نهایت این مسابقه با حساب 37 بر 20 به سود نماینده فارس به پایان رسید.
این یازدهمین پیروزی شهید شاملی در رقابت‌های این فصل بود که این تیم را در رتبه دوم جدول نگه داشت.
ضمن اینکه امید جهانگیری دروازه‌بان تیم نفت و گاز گچساران در ثانیه‌های پایانی مسابقه به دلیل خطای شدید روی مهاجم کازرونی که از سوی داور عمدی تشخیص داده شد، با کارت آبی مواجه شد. بدین‌ترتیب این دروازه‌بان در بازی بعدی تیمش نیز نمی‌تواند به میدان برود.
همچنین در یکی دیگر از بازی‌های حساس این هفته، تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان و سپاهان‌نوین در سالن ۲۵ آبان مجموعه ورزشی نقش ‌جهان اصفهان به مصاف هم رفتند. 
سرانجام این دیدار با پیروزی فولاد مبارکه سپاهان خاتمه یافت.شاگردان شهداد مرتجی در نیمه نخست با برتری ۱۴ بر ۱۱ به رخت‌کن رفتند، در ۳۰ دقیقه دوم سپاهان به روند خوب خود ادامه داد و در نهایت با حساب ۲۶ بر ۲۴ فاتح شهرآورد اصفهان شد.
لیگ برتر هندبال کشور با حضور ۱۲ تیم از ۱۳ شهریور آغاز شده است و در آن چهار تیم سپاهان، سپاهان نوین، گیتی پسند و پرواز هوانیروز از استان اصفهان حضور دارند.
فرازبام خائیز دهدشت، زغال‌سنگ طبس، فولاد مبارکه سپاهان، پلیمر خلیج‌ فارس خرم‌آباد، نیروی زمینی شهید شاملی کازرون، صنعت مس کرمان، پرواز هوانیروز و نفت و گاز گچساران در لیگ هندبال نوجوانان موسوم به لیگ «آیندگان» شرکت کردند و بر این اساس یک امتیاز به مجموع امتیازات این تیم‌ها افزوده شده است.
همچنین تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان، زغال‌سنگ طبس، نیروی زمینی شهید شاملی کازرون، نفت و گاز گچساران، پلیمر خلیج‌ فارس خرم‌آباد، آلومینیوم اراک، گیتی‌پسند، پیکان سبزوار، پرواز هوانیروز، فرازبام خائیز دهدشت و صنعت مس کرمان که در مسابقات هندبال جوانان پسر شرکت کرده‌اند، یک امتیاز به مجموع امتیازاتشان افزوده شده است.
تیم شهید شاملی کازرون با 22 امتیاز در رتبه دوم جدول قرار دارد و نفت و گاز با 16 امتیاز، پنجم است. تیم مس کرمان که هنوز بازی هفته سیزدهم خود را انجام نداده است، با کسب پیروزی در هر 12 مسابقه و با 24 امتیاز صدرنشین رقابت‌هاست.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی