[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۴
  • دوره جدید

شاهکار شیرازی‌ها در نصف جهان، روزنامه شیراز نوین

 میثم محجوبی - گروه ورزش
نماینده شیراز در لیگ برتر بسکتبال، دست به کاری بزرگ زد و تیم مدعی استان اصفهان را در خانه‌اش مغلوب کرد.
در یک دیدار از هفته لیگ برتر بسکتبال عصر دیروز یک دیدار در شهر اصفهان برگزار شد؛ در این مسابقه ذوب آهن اصفهان تیم دوم جدول میزبان لیموندیس شیراز، تیم نهم جدول رده‌بندی بود.
در این مسابقه آرن داوودی، مسعود سلیمانی، اصغر کاردوست، رسول مظفری و دوایت باکس برای ذوب آهن و محمدامین خسروی، محمدرضا خالقی فرد، وحید دلیرذهان، جیلن بردلی و وحید اسلامی برای لیموندیس، از ابتدای کار در ترکیب اصلی قرار گرفتند.
هدایت ذوب آهن اصفهان را یک شیرازی به نام مهران حاتمی به عهده داشت و محمدرضا اسلامی، سرمربی اهل زرند استان کرمان هم روی نیمکت لیموندیس شیراز نشسته بود.
لیموندیس بازی را بهتر آغاز کرد و توانست کوارتر نخست را با برتری 24 بر 21 به پایان برساند. در نیمه دوم، ذوب آهن مطابق انتظار به بازی برگشت، اما تنها یک امتیاز بیشتر از حریف شیرازی کسب کرد تا لیموندیس با برتری 51 بر 49 نیمه اول را به سود خود به پایان برساند.
عملکرد درخشان سبزپوشان شیرازی در نیمه دوم هم ادامه داشت؛ به طوری که در 10 دقیقه سوم این مسابقه، تیم شیرازی 27 امتیاز کسب کرد و تنها 21 امتیاز به حریف مدعی خود داد.
ذوب آهن در کوارتر پایانی تلاش زیادی کرد تا این شکست سخت خانگی را جبران کند. آنها دقیقه به دقیقه توانستند امتیازات عقب‌افتاده را جبران کرده و در فاصله 20 ثانیه مانده به پایان مسابقه به یک امتیازی لیموندیس رسیدند، اما در نهایت این لیموندیس بود که با نتیجه 91 بر 89 میزبان قدرتمند خود را شکست داد و به هفتمین پیروزی فصل دست پیدا کرد.
همچنین دیروز تیم نفت آبادان با 17 امتیاز و 20 ریباند محمد ترابی موفق به شکست پدافند هوایی شد؛ حامد حدادی در این بازی غایب بود و محمد فخفوری هم برای تیم پدافند، 22 امتیاز گرفت.
تیم مهرام در یک بازی نزدیک و با اختلاف چهار امتیاز از سد مس رفسنجان گذشت. محمد جمشیدی ملی‌پوش سابق مهرام ستاره این بازی بود و 30 امتیاز برای تیمش کسب کرد؛ محمدرضا تقی‌لو نیز 20 امتیاز برای مس به دست آورد.
در دیگر بازی دیروز، شهرداری گرگان به لطف برتری 20 بر 5 در کوارتر دوم بر طبیعت غلبه کرد و سینا واحدی 16 و ارسلان کاظمی 14 امتیاز برای شهرداری کسب کردند.
 در لیگ برتر بسکتبال کشور دوازده تیم حضور دارند که شهرداری گرگان با 40 امتیاز صدرنشین است، ذوب آهن با 37 امتیاز تیم دوم جدول است و لیموندیس با 28 امتیاز همچنان در رتبه نهم جدول قرار دارد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی