[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

استقلالی‌ها نصف حقوقشان را گرفته‌اند، روزنامه شیراز نوین

یکی از مدیران باشگاه استقلال می‌گوید این باشگاه تنها یک ماه از برنامه پرداخت حقوق مهاجم آرژانتینی آبی‌پوشان عقب است.
به گزارش وبسایت آخرین خبر، گوستاوو بلانکو، مهاجم آرژانتینی استقلال در لیگ بیست‌وسوم با انتشار استوری اینستاگرامی از پرداخت نشدن حقوق ۴ ماهش خبر داد؛ موضوعی که در صورت صحت داشتن به بلانکو این اجازه را می‌دهد تا به باشگاه استقلال نوتیس ارسال کند.
با این‌حال یکی از مدیران باشگاه استقلال درباره این ادعای مهاجم آرژانتینی آبی‌پوشان اظهار کرد: باشگاه استقلال دو هفته پیش مبلغ ۴۵ هزار یورو به حساب بلانکو واریز کرده است؛ البته این موضوع را تأیید می‌کنیم که حقوق بلانکو عقب افتاده است، اما نه چهار ماه، بلکه باشگاه یک ماه از برنامه پرداختی به این بازیکن عقب است. ما هر زمان به بازیکنان دیگر حقوق داده‌ایم، برای بلانکو هم واریزی داشته‌ایم.
براساس پیگیری‌های ما بازیکنان استقلال تاکنون به صورت متوسط ۴۵ تا ۵۰ درصد قراردادشان را دریافت کرده‌اند. با این اوصاف باید دید که کدام طرف ماجرا راست می‌گوید؛ البته تجربه ثابت کرده که انتشار استوری به زبان فارسی از سوی بازیکنان خارجی معمولاً توسط ایجنت‌های ایرانی آنها انجام می‌شود؛ در نتیجه این احتمال وجود دارد که هدف اصلی از انتشار چنین استوری‌، منافع ایجنت بلانکو باشد.
طبق ماده ۲۸ دستورالعمل ناظر بر قراردادها، پرداخت هرگونه وجه تحت عنوان هزینه کارگزاری توسط باشگاه‌ها ممنوع است و این هزینه‌ها باید توسط بازیکنان پرداخت شود.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی