[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

استاندار فارس در گردهمایی پیشگامان رهایی: بسیجیان در عرصه‌ علم و سازندگی می‌درخشند، روزنامه شیراز نوین

استاندار فارس با اشاره به اینکه فرهنگ و کار بسیجی باعث رشد سریع امور در همه کشور می‌شود، گفت: بسیجیان به حضور در جبهه‌های نبرد اکتفا نکردند و امروز در عرصه‌های علم و سازندگی نیز می‌درخشند. به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس، دکتر محمدهادی ایمانیه در گردهمایی سراسری دانشجویان بسیجی که به مناسبت هفته بسیج و سالروز صدور فرمان تشکیل بسیج دانشجویی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته بسیج، گفت: درود خداوند به روح بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران که شجره طیبه بسیج را بنیان نهاد.     
استاندار فارس با اشاره به اینکه فرهنگ و کار بسیجی باعث رشد سریع امور در همه کشور می‌شود، افزود: بسیجیان به حضور در جبهه‌های نبرد اکتفا نکردند و امروز در عرصه‌های علم و سازندگی نیز می‌درخشند. 
دکتر ایمانیه با اشاره به اینکه اجرای ۲میلیون مترمکعب آسفالت‌ریزی در مناطق روستایی و کم برخوردار در تاریخ فارس بی سابقه بوده است، افزود: حضور پررنگ بسیجیان در نقاط مختلف فارس، سبب امیدآفرینی در جامعه شده است؛ اقداماتی همچون آب‌رسانی به روستا‌ها، اجرای آسفالت روستایی و جاده‌ای و حضور جهادی در ایام کرونا در بیمارستان و کارخانه‌های تولید ماسک، گواه این موضوع است.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی