[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

آغاز توزیع میوه شب عید در استان فارس، روزنامه شیراز نوین

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس از آغاز توزیع میوه شب عید در سطح استان فارس و شهرستان‌های این استان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، مجتبی دهقان‌پور با بیان اینکه توزیع میوه از ۲۷ اسفندماه به منظور تنظیم بازار میوه شب عید انجام می شود، بیان کرد: با هماهنگی صورت گرفته با دستگاه‌های ذی‌ربط و معاونت امور اقتصادی استانداری فارس، تأمین میوه شب عید برعهده سازمان تعاون روستایی بوده و قیمت آن حداقل ۲۰ تا ۲۵ درصد کمتر از سطح بازار است.
به گفته وی، قیمت مصرف‌کننده هر کیلوگرم سیب قرمز و زرد طرح تنظیم بازار میوه شب عید مبلغ ۳۲هزار و ۹۰۰ تومان، پرتقال تامسون ۱۸هزار و ۳۰۰ تومان و پرتقال والنسیا جیرفت ۲۷هزار و ۸۰۰ تومان تعیین شده است.
این مقام مسئول با اشاره به اینکه میوه تهیه شده از لحاظ کیفیت و سایز مورد رصد قرار گرفته و دارای کیفیت بسیار مطلوبی است، اظهار کرد: در حال حاضر بیش از ۵۸۰ تن پرتقال، ۴۵۰ تن سیب و ۲۵ تن خرما برای توزیع در استان فارس تأمین شده است. دهقان‌پور تصریح کرد: با هماهنگی صورت‌گرفته با اتحادیه صنف میوه‌فروشان و شهرداری شیراز توزیع میوه شب عید در ۵۰ واحد صنفی و غرف شهرداری انجام خواهد شد و در شهرستان‌های استان فارس نیز متناسب با سطح شهرستان یک تا دو غرفه در نظر گرفته شده است.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی