[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

پایان ایدئال برای زردها، روزنامه شیراز نوین

 میثم محجوبی- گروه ورزش
سال ۱۴٠۲ برای دو تیم شیرازی با یک پیروزی باارزش بیرون از خانه و یک تساوی خانگی به پایان رسید. در یکی از بازی‌های هفته بیست و چهارم لیگ یک، تیم فجر شهید سپاسی در آستارا میهمان شهرداری این شهر بود. 
ترکیب شهرداری آستارا: مبین عشایر، امیررضا افسرده، علی ملایی، علیرضا ابراهیمی، حسین حداد، یاشار احمدی، امین حقده، رضا آذری، احسان افچنگی، حسام اسکندری و سهیل پوربخش
ترکیب فجر شهید سپاسی: علی غلام‌زاده، محمدعلی کاظمی، شاهین طاهرخانی، آرام عباسی، حامد بحیرایی، داوود رجبی، سعید زارع، محمدرضا فلاحیان، محسن سیفی‌، علی فتحی، مهدی شریفی
این مسابقه با اتفاق جالبی در نیمه اول همراه بود و مهدی شریفی مهاجم نامدار فجری‌ها که تاکنون گلی برای این تیم به ثمر نرسانده بود، موفق شد دو بار در دقایق ۲۷ و ۴۲ گل‌زنی کند. 
بدین ترتیب نیمه اول در حالی با پیروزی فجر به پایان رسید که دو رقیب اصلی این تیم در بازی‌های هم‌زمان مقابل رقبا تن به شکست داده بودند. 
در شروع نیمه دوم یک ضربه پنالتی به سود میزبان اعلام شد و امین حقده در دقیقه ۴۸ دروازه را باز کرد. 
فجر در ادامه به اداره بازی پرداخت و توانست این سه امتیاز باارزش را حفظ کند. 
شاگردان رجب‌زاده با این پیروزی ۴۸ امتیازی شده و جایگاه سوم خود را تثبیت کردند. 
شکست خانگی چادرملو برابر مس سونگون اتفاق بسیار خوب دیگر برای فجر بود که اختلاف این تیم را با منطقه صعود به ۳ امتیاز کاهش داد. 
اما خیبر که نیمه اول را به مس واگذار کرده بود، در نیمه دوم دو گل زد و پیروز شد و صدرنشینی خود را تثبیت کرد. 
در دیگر دیدار نیز تیم‌های شهر راز شیراز و پارس جنوبی جم در ورزشگاه حافظیه شیراز به مصاف هم رفتند. 
ترکیب شهر راز: آرش ملک، جواد نصیر، محمد قنبری، محمد امینی، پیمان نامور، محمدرضا فیروززاده، محمد کاظمی، رضا بهمنی، میلاد غریبی، عرفان شیروانی و رضا آقابابایی
ترکیب پارس جم: مسلم حق‌شناس، مسعود محبی، مهدی زارع، ارشیا وثوقی، علیرضا خدابخشی، احمد نصیری، علی‌اصغر هوشمند، حمدالله ابدام، محمد علیزاده، علیرضا ارجمندیان و حمیدرضا نادری.
در دقیقه ۱۷ پاس رو به عقب محمدمهدی زارع مهذبیه با اشتباه مسلم حق‌شناس دروازه‌بان استان فارسی پارس جنوبی درون دروازه میهمان قرار گرفت. 
اما شاگردان روانخواه به بازی برگشتند و ابتدا در دقیقه ۳٠ روی یک ارسال کرنر و ضربه سر مسعود محبی به گل رسید. 
پیش از پایان نیمه نخست هم این محمد علیزاده بود که با یک ضربه والی زیبا گل دوم را به ثمر رساند تا میزبان شیرازی بازنده به رختکن برود. در نیمه دوم شاگردان ستار زارع فشار زیادی به حریف آوردند و بالاخره شهر راز در دقیقه ۸۳ با ضربه محمد کاظمی از روی نقطه پنالتی به گل تساوی دست یافت.
در نهایت این بازی با تساوی دو بر دو به پایان رسید تا نارنجی‌پوشان شیرازی سال ۱۴٠۲ را با ۲۷ امتیاز و در رتبه سیزدهم به پایان برسانند.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی