[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

گره مشکلات ۱۸ بنگاه اقتصادی فارس باز شد ، روزنامه شیراز نوین

گره مشکلات 18 بنگاه اقتصادی فارس باز شد 

در پانصد و هفتاد و دومین نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان فارس، مشکلات ۱۸ بنگاه اقتصادی استان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
پانصد و هفتاد و دومین نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان فارس روز ۲۲ اسفندماه با ریاست استاندار فارس و دبیری سازمان صنعت، معدن و تجارت و با حضور نمایندگان دستگاه‌های ذی‌ربط استانی و مدیران عامل بانک‌ها در محل سالن شهید قاضی استانداری فارس برگزار شد که در آن ضمن بررسی موضوعات مطرح شده، دستورات لازم در راستای تسهیل در امر تولید و رفع موانع بنگاه‌های اقتصادی صادر شد. مدیرکل صنعت، معدن و تجارت فارس در حاشیه این نشست گفت: بررسی مشکلات ۱۸ بنگاه اقتصادی و تولیدی با زمینه فعالیت آلومینیوم، طرح تولید سیانید سدیم، چینی بهداشتی، انواع فرآورده‌های لبنی، دامپروری و... در راستای رفع چالش‌های تعیین تکلیف بدهی، تسریع در طرح موضوع در جلسه امور زیربنایی، اخذ تسهیلات، موضوعات تأمین برق و تخصیص ارز، بررسی مصوبه قبل کارگروه و... در این نشست انجام شد.
حمیدرضا ایزدی با تأکید بر اینکه باید با همفکری و همگرایی در راستای توسعه فعالیت‌های اقتصادی و تولیدی گره‌ از کار و مشکلات مردم باز کنیم، افزود: اتخاذ تصمیمات کارگروه تسهیل در راستای تحقق شعار سال رشد تولید و مهار تورم  ابلاغی مقام معظم رهبری، حمایت از بنگاه‌های اقتصادی تولیدی، ایجاد سرمایه‌گذاری‌های کلان در صنایع مادر و شرکت‌های دانش‌بنیان و احیای واحدهای تولیدی راکد است که مورد توجه و انجام تصمیمات عملیاتی اعضای کارگروه قرار دارد. 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی