[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

عرضه کالاهای اساسی در بازارچه‌های عیدانه، روزنامه شیراز نوین

رئیس سازمان سامان‌دهی مشاغل شهرداری شیراز با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و در پیش ‌رو بودن ایام نوروز، از عرضه کالاهای اساسی و تولیدات مشاغل خانگی در بازارچه‌های عیدانه شهرداری خبر داد.
پژمان شفیعی روز ۲۲ اسفندماه در جمع خبرنگاران در شیراز، با اعلام این مطلب و ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، گفت: امسال علاوه بر بازارچه‌های ثابت شهرداری، دو بازارچه موقت نیز ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز راه‌اندازی شده است.
وی افزود: این ۲ بازارچه در قالب ۱۶۰ غرفه طرح تنظیم بازار راه‌اندازی شده است که در آن کالاهای اساسی و تولیدات مشاغل خانگی به شهروندان عرضه می‌شود.
شفیعی همچنین از عرضه خرما و میوه تنظیم بازار ویژه این ایام در شیراز خبر داد و گفت: خرما به شکل عمده در میدان مرکزی میوه و تره‌بار و میوه در تعدادی از بازارچه‌های منتخب با قیمت مصوب به شهروندان عرضه می‌شود.
رئیس سازمان سامان‌دهی مشاغل شهرداری شیراز بیان کرد: علاوه بر عرضه اقلام تنظیم بازار، عرضه میوه و تره‌بار با کیفیت و قیمت مناسب ویژه این ایام در بازارچه‌های زیر نظر شهرداری هم در حال انجام است.
وی با بیان اینکه فروش ملزومات سفره هفت‌سین هم به شکل گسترده در شیراز در حال انجام است، گفت: از ابتدای اسفندماه ۷۵ غرفه عرضه ملزومات سفره هفت‌سین در ۱۱ منطقه شهرداری شیراز راه‌اندازی شده است و تا پایان سال به شهروندان خدمات ارائه خواهد کرد.
شفیعی در ادامه سخنان خود به دیگر فعالیت‌های انجام شده برای ایام نوروز در شیراز اشاره کرد و افزود: زیباسازی و بهسازی کیوسک‌های مطبوعاتی و بازارچه‌های زیر نظر شهرداری از دیگر فعالیت‌های انجام شده طی این ایام هستند.
وی با بیان اینکه سایبان بیش از ۱۰۰ کیوسک مطبوعاتی تعویض و مابقی آن همراه با شست‌وشوی بدنه، رنگ‌آمیزی می‌شوند، گفت: دیوارنگاری دیواره بازارچه‌ها با هدف زیباسازی ظاهری این مراکز به متراژ ۵۰۰ متر انجام و بنرهای معرف کاربری آنها نوسازی شد.
رئیس سازمان سامان‌دهی مشاغل شهرداری شیراز با اشاره به راه‌اندازی و تشکیل تیم‌های بازرسی و نظارت بر فعالیت بهره‌برداران بازارچه‌ها در ایام پایانی سال و تعطیلات نوروزی تصریح کرد: ۴ تیم نظارت و بازرسی در قالب ۲۰ ناظر بر فعالیت بهره‌برداران بازارچه‌ها نظارت خواهند کرد و بازرسان تعزیرات حکومتی و بسیج اصناف نیز در میدان مرکزی میوه و تره‌بار مستقر و به شکل مستمر نظارت انجام می‌شود.
وی به هماهنگی‌های انجام شده در خصوص سامان‌دهی مشاغل آلاینده و مزاحم شهری در آستانه نوروز در مبادی ورودی و هسته مرکزی شهر اشاره کرد و گفت: با هماهنگی انجام شده با اتاق اصناف و اتحادیه‌های مرتبط و بازرسی روزانه که از ابتدای ماه جاری در حال انجام است، تلاش خواهیم کرد مشاغل مزاحم و آلاینده ورودی‌ها و هسته مرکزی، سامان‌دهی و کلان‌شهر شیراز آماده استقبال از مسافران نوروزی در شرایط مطلوب شود.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی