[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۶
  • دوره جدید

تداوم خدمت‌رسانی در تعطیلات نوروزی، روزنامه شیراز نوین

 سعیدرضا امیرآبادی- گروه خبر
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان فارس از استقرار تیم‌های امدادی و بشردوستانه این جمعیت در ۱۳۴ نقطه از استان هم‌زمان با فرا رسیدن نوروز ۱۴۰۳ خبر داد.
حسین درویشی با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان گفت: هم‌زمان با فرا رسیدن نوروز ۱۴۰۳ طرح ملی خدمات نوروزی هلال احمر فارس از ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۲ تا ۱۴ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ با استقرار ایستگاه‌ها و پست‌های فعال امداد و نجات و بشردوستانه در ۱۳۴ نقطه از استان صورت پذیرفته و نسبت به خدمت‌رسانی به مردم اقدام می‌کنند.
درویشی با اشاره به فعالیت ۴۹۳۵ نفر روز در این طرح افزود: ۹۱ پایگاه و پست امداد جاده‌ای، امداد کوهستان، کشیک شعبه، امداد هوایی، سگ‌های تجسس، واکنش سریع و مرکز فرماندهی عملیات در سطح استان فعالیت ویژه خواهند داشت.
وی به افزایش ۵۸ درصد توان عملیاتی هلال‌احمر در نوروز ۱۴۰۳ پرداخت و تصریح کرد: ۲۶۳ دستگاه خودروی عملیاتی شاسی‌بلند، آمبولانس و کمک‌دار در این طرح فعالیت داشته و کلیه نیروهای عملیاتی هلال‌احمر استان در حالت آماده‌باش صددرصدی هستند.
مدیرعامل فارس در بخش دیگر سخنان خود به فعالیت پست‌های ایمنی و سلامت مسافران نوروزی اشاره کرد و گفت: ۲۳ پایگاه در مبادی ورودی استان و برخی از شهرستان‌ها، راهنمای مسافران نوروزی خواهند بود که در این پست‌ها خدماتی نظیر فضای دوستدار کودک، اجرای طرح ملی بهبود رفتارهای ترافیکی (توصیه‌های ایمنی و پیشگیری به رانندگان)، خیمه‌های نماز و آموزش‌های کوتاه امدادی موردنیاز ارائه می‌گردد.
حسین درویشی ادامه داد: جمع‌آوری کمک‌های مردمی جهت تأمین بسته‌های غذایی عید نوروز و ماه مبارک رمضان با شماره‌گیری *۱۱۲*۳# و واریز به حساب ۶۳۶۷ _۹۵۷۰_۸۳۶۶_۶۲۱۹ تحت قالب پویش هلال رحمت نیز صورت می‌پذیرد.
وی در پایان گفته‌های خود بیان کرد: داروخانه هلال احمر به جز روزهای ۱ و ۱۰ و ۱۳ که به صورت آنکال می‌باشد، در تمامی روزهای ایام نوروز فعالیت خواهد داشت.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی