[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

یاران، قهرمان فوتسال مهاجرین فارس، روزنامه شیراز نوین

اختتامیه جام فوتسال مهاجرین افغانستانی با عنوان یادواره شهدای حمله تروریستی کرمان در مجموعه ورزشی شهدای آموزش‌وپرورش شیراز  به انجام رسید.
به گزارش نادر میرزاد، روابط عمومی هیئت فوتبال مهاجرین افغانستانی استان فارس، در این جام ۱۸ تیم از شهرستان‌های مختلف استان فارس در سه گره ۶ تیمی به رقابت پرداختند که در پایان ۲ تیم از هر گروه به مرحله بعد راه پیدا کردند.
در این مرحله تیم‌های ثارالله، یاران، PSG و منتخب AFG به مصاف هم رفتند.
در رده‌بندی نیز منتخب AFG تیم PSG را شکست داد و به مقام سوم دست یافت. در دیدار نهایی نیز در یک بازی هیجان‌انگیز و و زیبا، یاران موفق شد تیم ثارالله را شکست داده و قهرمان شود.
از طرف بهرنگ قربانی، مدیر اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری فارس هدایایی برای تیم‌های برتر مهاجرین در نظر گرفته شده بود که این هدایا توسط مسئول هیئت فوتبال مهاجرین و میهمانان ویژه، به تیم‌ها اهدا شد.
کاظم حسینی، معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش‌وپرورش استان فارس و همکاران وی از جمله کشاورز، زارع و صادقی از جمله میهمانان ویژه این مراسم بودند. پیریا، معاون کمیساریای سازمان ملل در شیراز و ستوده از امور عملیاتی کمیساریای سازمان ملل در شیراز نیز به رسم یادبود، هدایایی را از طرف دفتر کمیساریا به تیم‌های برتر اهدا کردند. همچنین از خانم یعقوبی، مسئول انجمن حمایت از معلولین جامعه مهاجرین، آقایان عرب، حیدری و نوری مردان همیشه در صحنه از شورای مردمی مهاجرین، آقایان مهدی، جعفر و حمیدرضا نوروزی مردان موفق و زحمتکش عرصه والیبال مهاجرین استان فارس و آقایان خاکسار، جعفری و فدایی تشکر و قدردانی شد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی