[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

استقلال صفر - پرسپولیس صفر؛ یخبندان در آزادی، روزنامه شیراز نوین

تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال در شرایطی صد و سومین دربی خود را برگزار کردند که سرمربیان دو تیم در بین دو نیمه نتوانستند تأثیر مثبتی روی روند بازی داشته باشند و بازی به شدت افت کرد.
به گزارش مهر، صد و سومین دیدار تاریخ دو تیم استقلال و پرسپولیس در هفته بیستم از بیست و سومین دوره رقابت‌های لیگ برتر دیشب به قضاوت وحید کاظمی در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.
ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، علی نعمتی، فرشاد فرجی، دانیال اسماعیلی‌فر، عبدالکریم حسن، مسعود ریگی، سروش رفیعی(کارت زرد - ۷۶ محمد خدابنده لو)، مهدی ترابی(۸۳ سعید صادقی)، امید عالیشاه(۷۶ وحید امیری)، عیسی آل‌کثیر و اوستون اورونوف.
ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، آرمین سهرابیان، رافائل سیلوا(۶۴ ایمان سلیمی)، امید حامدی فر( ۷۳ زبیر نیک نفس)، سید ابوالفضل جلالی، روزبه چشمی، صالح حردانی، مهدی مهدی‌پور، آرش رضاوند(کارت زرد)، جلال‌الدین ماشاریپوف(۷۳ پیمان بابایی) و گوستاوو بلانکو(۹۰ آرمان رمضانی).
استقلال هجومی شروع کرد
آبی‌های تهران که توپ را به گردش درآوردند در دو دقیقه ابتدایی کار را هجومی آغاز کردند و تا درون محوطه جریمه هم رفتند اما ضربه سر بلانکو در آغوش علیرضا بیرانوند آرام گرفت. با این حال استقلال به روند هجومی خود ادامه داد و در دقیقه سوم خطای اسماعیلی فر روی ماشاریپوف یک ضربه ایستگاهی خوب نصیب آبی‌ها کرد که ارسال این توپ توسط مهدی‌پور با دفع درست بیرانوند همراه شد.
سرخ ها بازی را کنترل کردند
پس از آن که استقلال در پنج دقیقه ابتدایی صاحب توپ و میدان بودند، سرخپوشان بازی را در اختیار گرفتند اما پاس‌های اشتباه شاگردان اوسمار اجازه نداد به دروازه حریف نزدیک شوند و این آبی‌پوشان بودند که در ضد حمله بازهم صاحب یک موقعیت شدند اما ارسال جلالی در اختیار بیرانوند قرار گرفت.
مهمترین اتفاق و اولین VAR
در دقیقه ۲۰ ارسال امید عالیشاه از سمت راست درون محوطه جریمه رافائل سیلوا روی عیسی آل کثیر مرتکب خطا شد اما در حالی که سرخپوشان اعتقاد به پنالتی داشتند داور لحظاتی برای چک کردن کمک داور ویدئویی صبر کرد اما برای بازبینی صحنه نرفت تا احتمال پنالتی منتفی شود. هر چند در نیمه اول دو تیم نمایش قابل قبولی داشتند و صاحب موقعیت هایی هم شدند اما به اندازه ای خوب نبودند که بتوانند قفل دروازه‌ها را باز کنند تا نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد.
شروع نیمه دوم کم فروغ تر از نیمه اول
دو تیم نیمه دوم را در شرایطی آغاز کردند که میل تهاجمی آنها نسبت به نیمه اول کمتر بود. با این حال توپ در رفت و برگشت بود اما در خلق موقعیت دو تیم راه به جایی نبردند چرا که پاس های اشتباه بازیکنان اجازه نزدیک شدن به دروازه حریف را نمی داد.
ادامه نیمه دوم ضعیف و کسل کننده
دقایق پایانی دربی صد و سوم هم جذابیت خاصی نداشت و دو تیم هر چند توپ را در مرکز زمین به گردش درآوردند اما برای حمله کردن ترس و واهمه داشتند و سعی بر حفظ توپ داشتند تا لحظات پایانی هم سپری و امتیازات تقسیم شود. پرسپولیس در این دقایق میل تهاجمی بیشتری داشت اما استقلال با دفاع چند لایه و کم اشتباه خود به دنبال گرفتن یک امتیاز بود تا همچنان فاصله اش با رقیب را در صدر جدول حفظ کند.
نتایج دیگر دیدارهای روز گذشته لیگ برتر بدین شرح بود:
پیکان 1 - 0 ملوان
ذوب آهن 0 -2 استقلال خوزستان
گل گهرسیرجان 1 - 0 صنعت نفت آبادان
تراکتور 4 - 2 هوادار
آلومینیوم اراک 1 - 3 مس رفسنجان 
نساجی مازندران 1 - 0 شمس آذر قزوین
فولاد 1 - 3 سپاهان

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی