[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

پیشگام در خدمت‌رسانی با نیروی انسانی توانمند، روزنامه شیراز نوین

 سعیدرضا امیرآبادی- شیرازنوین
amirabadi_shznvn@yahoo.com

مدیر پلی‌کلینیک تخصصی پارسیان مرودشت از گسترش زیرساخت‌های درمانی در این مرکز تأمین اجتماعی استان فارس خبر داد.
دکتر زهرا محسن پور با اشاره به پیشینه ای از پلی‌کلینیک تخصصی پارسیان مرودشت گفت: این مرکز در سال 1382 تحت عنوان درمانگاه تأمین اجتماعی آغاز به کار کرد و از سال 1395 با احداث ساختمان جدید خدمات پلی‌کلینیک تخصصی را به بیماران ارائه می‌کند.
او با تقدیر از همراهی و حمایت‌های مدیریت درمان تأمین اجتماعی فارس به منظور تجهیز این مرکز گفت: پلی‌کلینیک تخصصی پارسیان مرودشت مجهز به کادر درمان مجرب و کارآزموده‌ای است که خدمات متنوعی را به بیماران ارائه می‌کنند.
وی با اشاره به این موضوع که تعداد شصت نفر در بخش‌های مختلف کلینیک تخصصی پارسیان مرودشت مشغول خدمت‌رسانی هستند، بیان داشت: از جمعیت 168هزار نفری بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی در شهرستان مرودشت، تعداد 10هزار نفر در بخش پزشک خانواده این پلی‌کلینیک تخصصی خدمات دریافت می‌کنند و تمامی بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی از خدمات بخش‌های دندانپزشکی، آزمایشگاهی، واحد مامایی، پزشکان متخصص و غیره بهره‌مند می‌شوند.
دکتر محسن پور با اشاره به این موضوع که ماهیانه پاسخگوی نیازهای درمانی بیش از 20 هزار نفر از مراجعه‌کنندگان هستیم، افزود: در این مرکز درمانی تأمین اجتماعی استان فارس خدمات پزشک خانواده و متخصص، دندانپزشکی، تزریقات، رادیولوژی، داروخانه، آزمایشگاه، واحد مامایی، خدمات مراقبین سلامت، کمیسیون و شورای پزشکی به طیف گسترده از جامعه ارائه می‌شود.
دکتر محسن پور با اشاره به نیروهای انسانی مجربی که در این مرکز حضور دارند، عنوان کرد: در پلی‌کلینیک تخصصی پارسیان مرودشت تعداد 4 پزشک عمومی، 6 دندانپزشک، 2 پزشک متخصص اعصاب روان، 2 پزشک متخصص چشم، 1 پزشک داروساز،  2 پزشک متخصص زنان و زایمان، 1 پزشک متخصص داخلی، 1پزشک متخصص اطفال، 1پزشک متخصص مغز و اعصاب به همراه تیمی توانمند و دلسوز در بخش‌های اداری و درمانی به بیماران ارائه خدمت می‌کنند.
مدیر پلی‌کلینیک تخصصی پارسیان مرودشت با اعلام این خبر که در آینده تجیهزات درمانی و نیروی انسانی این مرکز درمانی افزایش خواهند یافت، اظهار داشت: با حمایت‌های مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان فارس در سال آینده تعداد پزشکان متخصص و تجهیزات درمانی ارتقا خواهد یافت.
مدیر پلی‌کلینیک تخصصی پارسیان مرودشت در بخش دیگری از سخنانش از تجهیز این مرکز به دستگاه عکسبرداری دندان(OPG) خبر داد و افزود: از این دستگاه برای عکسبرداری کامل فک و دندان‌ها استفاده می‌شود؛ پیش از این فقط عکسبرداری تک‌دندان وجود داشت که بیماران و کادر درمان را با مشکلات متعددی روبه‌رو می‌ساخت.
وی اضافه کرد: مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان فارس برای خریداری این دستگاه عکسبرداری بودجه‌ای در حدود شش میلیارد ریال را اختصاص داده است.
او با اشاره به این موضوع که طیف گسترده‌ای از خدمات در پلی‌کلینیک تخصصی پارسیان با تعرفه دولتی به مردم ارائه می‌شود، بیان داشت: ارائه خدمات درمانی مطلوب و براساس استانداردهای نظام پزشکی و تکریم بیماران از مهم‌ترین اهداف ما در این مرکز درمانی تأمین اجتماعی است.
براساس این گزارش شایان ذکر است، پلی‌کلینیک تخصصی پارسیان مرودشت در چهار طبقه، در زمینی به مساحت 4100 متر مربع و زیربنای 3500 متر مربع در سال 1395 احداث شده است.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی