[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

عزم راسخ برای رسیدگی به محلات محروم، روزنامه شیراز نوین

شهردار منطقه چهار شیراز، از پایان تعدادی از طرح‌های محرومیت‌زدایی در این منطقه خبر داد. به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه چهار، حسام‌الدین اسدزاده اظهار داشت: طرح محرومیت‌زدایی در پی مصوبه شورای اسلامی شهر و کمیته محرومیت‌زدایی و دستور شهردار شیراز، از ابتدای امسال در محلات گلشن، عادل‌آباد و درکی اجرایی شد. وی افزود: طرح محرومیت‌زدایی در شهرداری منطقه چهار با اعتباری افزون بر 58.6 میلیارد تومان در بخش‌های مختلف با هدف ایجاد زیرساخت‌ها و رفع مشکلات شهروندان اجرا شده است.
شهردار منطقه چهار شیراز بیان کرد: در محله کشن 3 پروژه تعریف شده که یکی از آنها لوله‌گذاری برای رفع آب‌های سطحی خیابان‌های اصلی کشن و کوچه‌های فرعی با اعتبار 10/6 میلیارد تومان است. اسدزاده اشاره کرد: زیرسازی، آسفالت و لبه‌گذاری از دیگر طرح‌های اجرا در محله کشن با اعتبار 9/2 میلیارد تومان عملیات بود که خوشبختانه فعالیت‌های عمرانی آن به صورت 100 درصد پایان یافته است.
وی به سایر طرح‌های محرومیت‌زدایی اشاره و خاطر نشان کرد: فاز یک لوله‌گذاری، جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی کشن و هویزه به مبلغ 22 میلیون تومان عملیات عمرانی نیز در دست اقدام است.
شهردار منطقه چهار شیراز درباره طرح‌های محرومیت‌زدایی در محله عادل‌آباد نیز تصریح کرد: در این منطقه لوله‌گذاری و رفع آب‌های سطحی خیابان عملیات رمضان به مبلغ 5/3میلیارد تومان و همچنین لوله‌گذاری رفع آب‌های سطحی خیابان بیت‌المقدس نیز با اعتبار 3/95 میلیارد تومان پیش‌بینی شده بود که این طرح‌ها نیز به پایان رسیده است. وی گفت: در محله درکی نیز پروژه‌های زیرسازی آسفالت به مبلغ 7/5 میلیارد تومان به اتمام رسیده و امید است با تکمیل آن، قدمی هرچند کوچک در راستای افزایش و ارتقای کیفیت زندگی در محله‌های کم‌برخوردار و رفع معظلات و مشکلات موجود برای اهالی و ساکنان محترم برداشته باشیم.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی