[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

کسب رتبه عالی گزینش جهاد کشاورزی فارس در کشور، روزنامه شیراز نوین

مدیر هسته گزینش سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، از کسب رتبه عالی هسته گزینش سازمان جهاد کشاورزی استان فارس در سطح کشور خبر داد.
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، فردین زمانی بیان کرد: کسب این رتبه از نتایج ارزیابی عملکرد هسته گزینش که در سفر اخیر مدیرکل دبیرخانه هیئت مرکزی گزینش وزارت جهاد کشاورزی به استان فارس انجام شد به دست آمد.
این مقام مسئول افزود: هسته گزینش سازمان جهاد کشاورزی فارس در شاخص‌های قابل بررسی یا به عبارتی ارزیابی ۳۶۰ درجه جامع در زیر بخش‌های سیر اداری، تحقیق، مصاحبه، صدور رأی و دیگر موارد رتبه عالی را به دست آورد.
به گفته وی، هسته گزینش سازمان جهاد کشاورزی استان فارس طی سنوات گذشته تاکنون چهار مرحله رتبه عالی سطح کشوری را از طریق هیئت عالی گزینش نهاد ریاست جمهوری و هیئت مرکزی گزینش وزارت متبوع کسب کرده است.
زمانی، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و همراهی کارگزاران گزینش استان فارس به ویژه اعضای محترم شورای هسته گزینش، کارکنان و رابطین گزینش، این موفقیت را به مجموعه همکاران سازمانی تبریک و تهنیت گفت.
مدیر هسته گزینش اظهار کرد: از جمله موارد ابلاغی به استان‌ها طی مکاتبه صورت‌گرفته توسط هیئت مرکزی گزینش، موضوع تشویق مدیریت و کارگزاران گزینش به لحاظ سامان‌دهی و تغییرات مثبتی که صورت گرفته و با توجه به وسعت استان فارس، اهتمام بیش از پیش به انجام تکالیف قانونی ماده ۱۹ آیین‌نامه اجرایی قانون گزینش در تأمین امکانات و پشتیبانی مورد نیاز هسته گزینش توسط مقامات ارشد و مدیران ستادی و دستگاه‌ها به ویژه نیروی انسانی، تجهیزات رایانه‌ای، تأمین خودرو نقلیه و ... است که ضمن اعلام نتایج اقدامات عنوان‌شده بر آن تأکید شده است.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی