[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

مصوبات بر مدار اجرا ، روزنامه شیراز نوین

استاندار فارس: دو مصوبه متمم به مصوبات سفر مقام معظم رهبری به فارس اضافه شده است
مصوبات بر مدار اجرا 

دکتر ایمانیه: همه مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان فارس، ۱۰۰درصد محقق شده است

دکتر محمدهادی ایمانیه گفت: منابع مالی مربوط به سفر رهبر معظم انقلاب همیشه به صورت کامل تأمین شده است. به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس، دکتر محمدهادی ایمانیه با اشاره به سفر مقام معظم رهبری در سال ۱۳۸۷ به استان فارس، گفت: از برکات سفر معظم له به استان، ۱۵۴۸ مصوبه بوده است که همه تعهدات به صورت ۱۰۰درصدی انجام شده و برای استفاده در اختیار مردم استان قرار گرفته است. 
استاندار فارس‌ با اشاره به اینکه توانستیم دو مصوبه دیگر را به عنوان متمم به مصوبات سفر اضافه کنیم، افزود: احداث استخر دانشگاه صنعتی شیراز و تکمیل دانشکده علوم پایه دانشگاه شیراز، دو پروژه علمی و رفاهی بود که به مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان افزوده شد. وی با تأکید بر اینکه منابع مالی مربوط به سفر رهبر معظم انقلاب همیشه به صورت کامل تأمین شده است، افزود: مسیر تأمین و اجرای مصوبات سفر رهبری فراتر از توقع و انتظار ما انجام شده است.  
دکتر ایمانیه با اشاره به بازدید نماینده مقام معظم رهبری از دو پروژه که به عنوان متمم سفر بعداً اضافه شده است، اظهار داشت: با بررسی و تأمین اعتبار انجام شده این دو پروژه نیز تکمیل می‌شود.     
وی افزود: مقرر شد دانشکده علوم پایه تا پایان سال ۱۴۰۲ و استخر دانشگاه صنعتی شیراز تا ابتدای تابستان سال ۱۴۰۲ به بهره‌برداری برسند. برای تکمیل دانشکده علوم پایه ۸۰میلیارد تومان و استخر دانشگاه صنعتی شیراز ۶۰میلیارد تومان اعتبار 
لازم است.    

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی