[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۴
  • دوره جدید

فارس در تکاپوی روز جهانی قدس ، روزنامه شیراز نوین

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس از برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در بیش از ۱۲۰ شهر و روستاهای بزرگ این استان خبر داد. حجت‌الاسلام و المسلمین حسین ملک‌مکان، ۱۴ فروردین در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: شعار محوری روز جهانی امسال «از طوفان الاقصی تا طوفان الاحرار» انتخاب شده است. وی با اشاره به جزئیات راهپیمایی روز جهانی قدس در شیراز اظهار کرد: این مراسم از ساعت ۹:۳۰ روز جمعه، ۱۷ فروردین از میدان امام حسین(ع) شیراز آغاز شده و به سمت بلوار کریم خان زند، میدان شهدا، چهارراه پیروزی، خیابان شهید دستغیب و خیابان ۹ دی ادامه خواهد داشت.
ملک‌مکان مکان تجمع پایانی و سخنرانی و قرائت قطعنامه را شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) اعلام کرد و گفت: در این مراسم حجت‌الاسلام و المسلمین سیدضیاءالدین آقاجانپور، رئیس عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح کشور سخنرانی خواهد کرد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس در پایان یادآور شد: با توجه به جنایات اخیر رژیم اسرائیل و به شهادت رساندن تعدادی از نیروهای مخلص و خدوم سپاه و همچنین استمرار جنایات این رژیم در غزه، حضور پرشور مردم همراه با انزجار و تنفر شدیدتر نسبت به این رژیم غاصب خواهد بود.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی