[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

بهسازی روستای گرده آغاز شد، روزنامه شیراز نوین

مدیر بنیاد مسکن شهرستان استهبان از آغاز بهسازی روستای گرده این شهرستان با اجرای لایه اساس و کانیو و از محل اعتبارات توازن ۲ و اعتبارت در اختیارات نماینده خبر داد.
به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن استان فارس، کرامت ابراهیمی بیان داشت: این عملیات همچنین از اعتبارات بند الف آغاز شده و تا پایان بهسازی روستای یادشده ادامه خواهد داشت.
ابراهیمی بهسازی روستایی را یکی از کارکردهای اصلی بنیاد مسکن در این شهرستان دانست و با ارائه گزارشی از پروژه‌های مشارکتی که با دهیاری‌ها انجام شده است، گفت: این طرح‌ها در روستاهای محمد آباد با ۴۶۰۰ مترمربع، مبارک‌آباد با ۲۹۰۰ مترمربع و بنوان با ۷۱۰۰ مترمربع اجرا شده است.
مدیر بنیاد مسکن شهرستان استهبان همچنین در ادامه افزود: در روستای سهل‌آباد با ۷۲۰۰ مترمربع، ماهفرخان با ۷۵۰۰ مترمربع، دربندان با ۱۵۰۰ مترمربع و شمس‌آباد با ۲۷۰۰ مترمربع طرح‌های بهسازی انجام شده است.
مدیر بنیاد مسکن شهرستان استهبان همچنین از اجرای طرح‌های با محوریت بنیاد مسکن در این شهرستان خبر داد و بیان داشت: این طرح‌ها در روستای دستجرد پارک با ۷۶۰میلیون تومان، ماهفرخان شامل زیرسازی، آسفالت و تک‌لبه با ۲میلیارد و ۱۰۰میلیون تومان، رونیز سفلی شامل کانال سنگی با ۵۳۶میلیون تومان و شهرک شهید باهنر شامل جداره‌سازی با یک‌میلیارد تومان انجام شده است.
به گفته ابراهیمی، طرح‌های یادشده در سهل‌آباد شامل اجرای سنگ‌فرش با یک‌میلیارد و ۲۵۰میلیون تومان، شمس‌آباد شامل زیرسازی و آسفالت با یک‌میلیارد تومان، دهویه رونیز شامل زیرسازی، تک‌لبه و کانیو با ۴۸۷میلیون تومان، گرده شامل تک‌لبه و زیرسازی با ۸۲۸میلیون تومان انجام شده 
است.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی