[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۴
  • دوره جدید

بازی حساس مدعیان در شیراز برنده نداشت، روزنامه شیراز نوین

هفته پانزدهم لیگ برتر هندبال مردان با توقف سپاهان، برد نزدیک پیکان و شکست غیرمنتظره پلیمر به پایان رسید. به گزارش شیرازنوین به نقل روابط عمومی فدراسیون هندبال، دیشب با برگزاری ۶ دیدار، هفته پانزدهم سی و ششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور به پایان رسید که طی آن کازرون و سپاهان به تساوی رضایت دادند، گیتی‌پسند دست پر از گچساران بازگشت و پرواز هوانیروز در یک بازی غیرمنتظره برابر پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد به برتری رسید تا دومین برد خود را جشن بگیرد.
در حساس‌ترین بازی هفته پانزدهم دو تیم رقیب نیروی زمینی شهید شاملی کازرون و فولاد مبارکه سپاهان در سالن ناظم‌الشریعه شیراز به مصاف هم رفتند که در پایان هر دو تیم به تساوی ۲۷-۲۷ رضایت دادند؛ این در حالی بود که سپاهان در اکثر  دقایق این بازی از حریف سنتی خود پیش بود. این نخستین تساوی نماینده کازرون در لیگ سی و ششم بود. پرواز هوانیروز، دیگر نماینده اصفهان، میزبان پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد بود که توانست ۳۳ بر ۲۶ حریف خود را با شکست بدرقه کند تا دومین برد خود را جشن بگیرد و ۶ امتیازی شود. همچنین گیتی‌پسند به روند بردهای خود ادامه داد و برنده جدال در گچساران شد. صنعت مس کرمان نیز در یک بازی سخت و نفس‌گیر تنها به لطف یک گل بیشتر، دو امتیاز بازی با سپاهان نوین را با خود به کرمان برد تا همچنان با ۳۰ امتیاز صدرنشین لیگ برتر باشد. پیکان سبزوار نیز که میزبان فرازبام خائیز دهدشت بود، علی‌رغم شکست در نیمه نخست برابر جوانان دهدشت، در نیمه دوم توانست ۲۷ بر ۲۶ پنجمین برد خود را کسب کند.
طبس نیز ۳۱ بر ۲۷ آلومینیوم اراک را از پیش رو برداشت.
نتایج کامل دیدارهای هفته پانزدهم از این قرار است:
هفته پانزدهم، چهارشنبه، 15 فروردین 1403:
نفت و گاز گچساران ۱۹ - گیتی‌پسند اصفهان ۲۵
نیروی زمینی شهید شاملی کازرون ۲۷ - فولاد مبارکه سپاهان ۲۷
پیکان خراسان ۲۷ - فرازبام خاییز دهدشت ۲۶
فولاد سپاهان نوین ۲۵ - صنعت مس کرمان ۲۶
پرواز هوانیروز اصفهان ۳۳ - پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد ۲۶
آلومینیوم اراک ۲۷ - زغال‌سنگ طبس ۳۱
با این نتایج صنعت مس کرمان با یک بازی کمتر و ۳۰ امتیاز صدرنشین باقی ماند، نیروی زمینی شهید شاملی کازرون با ۲۷ و گیتی‌پسند با ۲۵ امتیاز دوم و سوم هستند.
فولاد مبارکه سپاهان با ۲۲، زغال‌سنگ طبس با ۲۱، پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد با ۱۹، نفت و گاز گچساران با ۱۸، پیکان خراسان با ۱۲، سپاهان نوین با ۱۰، پرواز هوانیروز با ۶، آلومینیوم اراک با ۵ و فرازبام خائیز دهدشت با ۲ امتیاز رده‌های چهارم تا دوازدهم را در اختیار دارند.
هفته شانزدهم لیگ برتر هندبال مردان 20 فروردین برگزار می‌شود.  

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی