[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۲
  • دوره جدید

بانک تجارت آبی‌پوش می‌شود، روزنامه شیراز نوین

به دنبال تأیید مذاکره با باشگاه پرسپولیس از سوی بانک ملت، امروز بانک تجارت نیز در نامه‌ای به سازمان بورس، مذاکره با استقلال را تأیید کرد اما نوشت که تاکنون تصمیمی در این خصوص اتخاذ نشده است.
به گزارش ایسنا، پس از آنکه بانک ملت مذاکره با پرسپولیس برای تحصیل سهام این باشگاه را تأیید کرد، امروز نیز بانک تجارت به موضوع مذاکره با استقلال مهر تأیید زد.
با این‌حال موضوع واگذاری ۵۱ درصد از سهام دو باشگاه پرسپولیس و استقلال به بانک‌های ملت و تجارت هنوز در‌هاله‌ای از ابهام قرار دارد.
دو بانک مذکور اگرچه مذاکره با سرخابی‌ها برای تحصیل سهامشان را تأیید کرده، اما اعلام کردند هنوز تصمیمی در این خصوص اخذ نشده است.
چهار روز قبل بانک ملت در نامه‌ای خطاب به رئیس اداره نظارت بر ناشران سازمان بورس اعلام کرد که در خصوص واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس مذاکراتی با چند بانک از جمله بانک ملت انجام گرفته و در صورت رخداد بااهمیت متعاقباً اطلاع‌رسانی انجام خواهد شد.
امروز نیز در نامه‌ای منسوب به مجید دارابی، «معاون بانک تجارت» که شباهت زیادی به نامه بانک ملت دارد خطاب به رئیس اداره نظارت بر ناشران سازمان بورس آمده است: «در خصوص تحصیل سهام باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال توسط بانک تجارت به استحضار می‌رساند مذاکراتی در این زمینه با تعدادی از بانک‌های کشور از جمله بانک تجارت صورت گرفته لیکن با در نظر گرفتن الزامات قانونی و مقرراتی تاکنون تصمیمی اتخاذ نشده است. بدیهی است در صورت وقوع رویداد بااهمیت، مراتب متعاقباً به اطلاع سهام‌داران محترم خواهد رسید.»
از طرف دیگر با توجه به منع بنگاه‌داری بانک‌ها و تجارب ناموفق واگذاری شرکت‌های دولتی به بانک‌ها انتقاداتی نسبت به واگذاری باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال به بانک‌ها مطرح شده است.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی