[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

هدف قراردادن مراکز دیپلماتیک نشان از ضعف دشمنان دارد، روزنامه شیراز نوین

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با حضور در اجتماع پرشور دانشگاهیان علوم پزشکی شیراز برای شرکت در راهپیمایی روز قدس، بر اهمیت نقش فعالانه جامعه دانشگاهی در مسائل و رویدادهای اجتماعی تأکید کرد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، دکتر «سید وحید حسینی» رئیس دانشگاه به همراه معاونان، اساتید، کارکنان، دانشجویان و بسیجیان جامعه پزشکی، صبح دیروز و همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، دوشادوش مردم ولایت‌مدار شیراز، در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کردند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در اجتماع دانشگاهیان که برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس گرد هم آمده بودند، گفت: دشمن با همه وجود، خباثت و رذالت خود را نشان داده است و به جای اینکه در صحنه با مسلمانان و مبارزان فلسطینی روبه‌رو شود، کودکان، زنان یا مراکز دیپلماتیک را هدف قرار می‌دهد. دکتر «سید وحید حسینی» اینگونه اقدامات را نشان‌دهنده بزدلی رژیم اشغالگر صهیونیستی در برابر جامعه مسلمانان خواند.
او راهپیمایی روز قدس را یک تجمع جهانی دانست که به ابتکار حضرت امام خمینی(ره) ایجاد شده است و ابراز امیدواری کرد با حمایت جمعی مسلمانان از نهضت جهانی قدس، دشمن هر روز ضعیف‌تر شود و با ظهور حضرت حجت(ع) تمامی ظلم‌ها برطرف شود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در بخش دیگری از صحبت‌های خود به نقش و تأثیر جامعه دانشگاهی و دانشگاهیان علوم پزشکی در عرصه‌های اجتماعی و مبارزه با استکبار و دشمنان اسلام و ایران پرداخت و افزود: جامعه دانشگاهی به عنوان فرهیختگان جامعه، همیشه در تمام صحنه‌های مبارزه به ویژه مبارزه علمی و اجتماعی حضور داشته و این یکی از رسالت‌های آنان است که دلگرمی و همراهی با مردم در تمامی مسائل و رویدادهای اجتماعی را به همراه دارد.
صبح دیروز و همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، پیش از آغاز راهپیمایی روز قدس در شیراز، دانشگاهیان و بسیجیان جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، با تجمع در دانشکده پزشکی شیراز ضمن سر دادن شعارهای ضداستکبار جهانی و به آتش کشیدن پرچم‌های آمریکا و اسرائیل، جنایات رژیم صهیونیستی و دست‌نشانده‌های استکبار بر علیه مردم مظلوم فلسطین و غزه و همچنین حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی در دمشق را محکوم کرده و پس از آن به صف‌های منسجم و پرشور مردم شهر شیراز در راهپیمایی روز جهانی قدس 1403 
پیوستند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی