[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

تجلی غیرت مردمی در راهپیمایی روز جهانی قدس، روزنامه شیراز نوین

شهردار شیراز با تصریح بر تجلی غیرت مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: مردم امروز انزجار و نفرت خود را از جنایات رژیم کودک‌کش و سفاک صهیونیستی اعلام کردند.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، محمدحسن اسدی در راهپیمایی حماسی روز جهانی قدس در شیراز با اشاره به حضور گسترده مردم در این راهپیمایی اظهار کرد: شاهد حضور گسترده ملت ایران و به خصوص مردم شیراز در راهپیمایی روز جهانی قدس هستیم.
وی افزود: امسال به دلیل اتفاقات و جنایت‌های گسترده‌ای که رژیم سفاک صهیونیستی در نوار غزه انجام داده است، مردم با تعصب و شور و حرارت دیگری در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کرده‌اند.
شهردار شیراز گفت: اکنون ملت ایران مثل همیشه و شاید بیشتر از همیشه به صورت دلی پای کار آمدند تا انزجار و نفرت خود را از جنایات رژیم کودک‌کش و سفاک صهیونیستی نشان دهند.
اسدی ابراز امیدواری کرد: با اتحاد و انسجامی که در میان ملت ایران و آزادگان دنیا در این راستا مشاهده می‌شود، به زودی شاهد نابودی اسرائیل باشیم.
این مقام ارشد مدیریت شهری شیراز با بیان اینکه برای مقابله با صهیونیزم بین‌الملل راه‌های متعددی وجود دارد، اضافه کرد: اما آحاد مردم وظیفه خود را در این زمینه به درستی انجام می‌دهند و آن حضور در صحنه‌ها و اجتماعات برای حمایت از قدس شریف است.
وی منویات بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی را در خصوص وحدت مسلمانان برای نابودی اسرائیل یادآور شد و گفت: با اتحاد و انسجام کل مسلمانان دنیا می‌توان به آزادی قدس شریف و مردم مظلوم فلسطین دست یافت.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی