[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

روز قدس نماد آزادی‌خواهی است ، روزنامه شیراز نوین

رئیس‌کل دادگستری استان فارس در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: رژیم غاصب صهیونیستی بیش از هر زمان با حقیقت غیرقابل‌انکار جبهه مقاومت اسلامی روبه‌روست. حجت‌الاسلام و المسلمین سیدکاظم موسوی در حاشیه برگزاری مراسم روز قدس در شیراز افزود: در حال حاضر رژیم غاصب صهیونیستی بیش از هر زمان با حقیقت غیرقابل‌انکار جبهه مقاومت اسلامی روبه‌روست و جنایت‌های پیوسته آنان در غزه ناشی از احساس خطر بیش از پیش سردمداران ترور و تجاوز رژیم غاصب از دریافت ضربه نهایی و حذف از جغرافیای جهانی به دست جبهه مقاومت با هدایت و رهبر معظم انقلاب است.
رئیس‌کل دادگستری استان فارس با اشاره به سخنان حضرت امام خمینی (قدس سره) که فرمودند «روز قدس فقط روز فلسطین نیست، روز اسلام است، روز حکومت اسلامی است» تأکید کرد: قدس شریف به لطف و یاری خدا و فریاد مسلمین جهان و دفاع جهان اسلام از کشور ستمدیده فلسطین از چنگال غاصبین صهیونیستی آزاد خواهد شد.
موسوی روز جهانی قدس را روز نماد آزادی‌خواهی و ظلم‌ستیزی، روز نمایش اتحاد و همبستگی جهان اسلام در مقابل نمادهای کفر و استکبار و روز اعلام نفرت عمومی ملل مسلمان و همه آزادگان جهان از ظلم و ستم مستکبران و تروریست‌های جهانی به ویژه رژیم منحوس، تروریست، کودک‌کش و جنایتکار قدس و حامیان آن دانست و گفت: هنوز جنایت قبلی رژیم صهیونیستی فراموش نشده که جنایت تازه‌تری را در تأیید سبوعیت و خوی درندگی خود به ثبت رساندند که نمونه آخر آن حمله به کنسولگری ایران در دمشق و شهادت تعدادی از سرداران رشید اسلام است.
وی در ادامه روز جهانی قدس را روز حمایت از مردم ستمدیده فلسطین و روز فریاد برای رهایی قبله اول مسلمانان جهان از چنگال صهیونیست‌های غاصب غارتگر دانست و بیان داشت: حضور پرشکوه مردم و ملت شریف و انقلابی ایران اسلامی در این همایش عظیم جهانی نشان از بصیرت، آگاهی و شعور سیاسی و دینی است.
وی با اشاره به اینکه ملت انقلابی و همیشه در صحنه با لبیک به ندای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به خیابان‌ها آمدند، تصریح کرد: مردم ما با سر دادن شعار مرگ بر اسرائیل، به دفاع از مردم ستمدیده و مظلوم فلسطین 
برخواستند.
موسوی در راهپیمایی روز جهانی قدس با آرزوی آزادی قدس شریف یادآور شد: اسرائیل خود می‌داند که باید یک روز از صحنه روزگار حذف شود و این امر واقعیتی است که هر لحظه به آن نزدیک می‌شود.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی