[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۷
  • دوره جدید

راه پیروزی، وحدت است ، روزنامه شیراز نوین

رئیس عقیدتی‌سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح کشور راه پیروزی در مقابله صهیونیزم بین‌الملل و استکبار جهانی را وحدت و ایستادگی دانست.
مراسم راهپیمایی بزرگ روز جهانی قدس در شیراز، سومین حرم اهل بیت(ع) روز ۱۷ فروردین برگزار شد. این راهپیمایی از میدان امام حسین(ع) آغاز شد و در مسیر بلوار کریمخان زند، میدان شهدا، خیابان پیروزی، چهارراه پیروزی و بلوار شهید آیت‌الله دستغیب(ره) ادامه یافت. تجمع نهایی نیز در شبستان امام خمینی(ره) واقع در حرم مطهر حضرت احمد بن موسی الکاظم شاهچراغ(ع) برگزار شد. 
رئیس عقیدتی‌سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح کشور که میهمان ویژه شیرازی‌ها در روز قدس بود، در تجمع پایانی این راهپیمایی، با بیان اینکه این روز، روز اسلام و دفاع از قران و روز دفاع از مظلومان و محرومان است، گفت: مردم فلسطین سال‌ها پیش به ناحق از سرزمین و خانه و کاشانه خود رانده شدند و رویه رژیم صهیونیستی از ابتدا این بود که کسانی که نمی‌پذیرفتند سرزمین خود را ترک کنند، به رگبار گلوله می‌بستند و خانه‌هایشان را بر سرشان خراب می‌کردند. 
حجت‌الاسلام و المسلمین سید ضیاءالدین آقاجانپور افزود: در چندماه اخیر شاهد مقاومت جانانه و مظلومانه مردم غزه هستیم. از طوفان ‌الاقصی تا به امروز بیش از ۳۳هزار نفر کشته شدند که در آن زنان و کودکان بی دفاع بسیار بودند. قریب ۸٠هزار نفر زخمی شدند. اما جرم آنها چیست؟ اینکه می‌گویند می‌خواهیم در سرزمین و خانه خود زندگی کنیم؟ جنایتکاران با چه منطقی آنها را زیر رگبار گلوله قرار می‌دهند؟ 
وی با تأکید بر اینکه رژیم اشغالگر که بویی از انسانیت نبرده است و پایبند به هیچ یک از مبانی انسانی و حقوق بشر در دنیا نیست، گفت: آنها به کنسولگری ایران در سوریه حمله کردند که عملی محکوم در تمامی مجامع بین‌المللی است، ولی آنها پاسخ‌گوی هیچ نهاد جهانی نیستند. اما امت اسلامی در مقابل این همه ظلم و جنایت و آدم‌کشی جبهه می‌گیرد. 
آقاجانپور با اشاره به آخرین وصیت مولای متقیان(ع) مبنی بر اینکه «هرکجا هستید سخن حق بگویید و در راستای حق و حقانیت گام بردارید» گفت: برخی می‌گویند حمایت از غزه و فلسطین چه ارتباطی به ما دارد، ولی اگر مسلمانیم، باید حمایت کنیم. نمی‌توانیم بگوییم مسلمانیم و اهل نماز و روزه‌ایم، اما نسبت به ظلم و جنایاتی که انجام می‌شود بی‌تفاوت هستیم. 
وی اضافه کرد: ما امروز دو جبهه را پیش ‌رو داریم. جبهه حق و جبهه باطل. در جبهه حق، حسین(ع) و حسینیان قرار دارند و در جبهه باطل یزید و یزیدیان. در جبهه باطل، آمریکا و کشورهای اروپایی در دامان نظام سلطه هستند که به طور علنی از جنایات رژیم اشغالگر حمایت می‌کنند.
رئیس عقیدتی‌سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح کشور اظهار کرد: یزیدیان می‌گویند سازش کنیم تا زنده بمانیم و بتوانیم در این دنیا زندگی کنیم، اما منطق حسین و حسینیان این است که ما هرگز زیر بار ذلت نمی‌رویم.
آقاجانپور در پایان گفت: راه پیروزی، وحدت و ایستادگی است. من در این روز قدس این نوید را به همگان می‌دهم که به زودی فلسطین پیروز می‌شود، ما به مسجدالاقصی راه پیدا کرده و در آنجا نماز می‌خوانیم. 

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی