[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۳
  • دوره جدید

شوک دو امتیازی، روزنامه شیراز نوین

استقلال2 - مس رفسنجان 2
شوک دو امتیازی

دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و مس رفسنجان در هفته بیست‌ودوم لیگ برتر با تساوی ۲ـ۲ به پایان رسید.
به گزارش خبرگزاری فارس؛ در آغاز هفته بیست‌ودوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال تیم‌های استقلال و مس رفسنجان از ساعت 19 در ورزشگاه آزادی مقابل هم قرار گرفتند که این مسابقه با نتیجه تساوی 2 بر 2 خاتمه پیدا کرد. با این نتیجه استقلال 47 امتیازی شد و در صدر جدول رده‌بندی باقی ماند. مس رفسنجان هم جمع امتیازهای خود را به 26 رساند و دهم ماند. 
ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، آرمین سهرابیان، روزبه چشمی، ایمان سلیمی، ابوالفضل جلالی (جعفر سلمانی - 83)، میلاد فخرالدینی، مهدی مهدی پور (زبیر نیک‌نفس - 40)، آرش رضاوند، جلال‌الدین ماشاریپوف (امید حامدی‌فر - 83)، مهرداد محمدی (پیمان بابایی - 67) و گوستاوو بلانکو (آرمان رمضانی - 83). سرمربی: جواد نکونام. 
ترکیب مس رفسنجان: حامد لک، محمد نژاد مهدی، رامتین سلیمان‌زاده، حسن جعفری، علی عدنان‌، فرشید باقری، سعید واسعی (محمدرضا مهدی‌زاده - 79)، محمد مهدی محبی ( عرفان شهریاری - 79)، منتظر محمد (محمد اکبری - 87)، سجاد شهباززاده (میثم تمیوری - 90) و جلال علی محمدی. سرمربی: محرم نویدکیا.
 لحظات حساس: دقیقه 3: سجاد شهباززاده پس از دریافت پاس محمد مهدی محبی در شرایطی که روزبه چشمی را مقابل خود داشت، با یک ضربه پای چپ دقیق گل اول مس را به ثمر رساند. دقیقه 9: مهرداد محمدی پس از تصاحب توپ، در گوشه سمت راست محوطه جریمه مس محمد نژاد مهدی را با یک سر توپ از مقابل برداشت اما ضربه‌اش با اختلاف اندکی از کنار تیر عمودی سمت راست بیرون رفت. دقیقه 16: سانتر ابوالفضل جلالی از سمت چپ خط دفاعی استقلال به بلانکو رسید و وی با یک ضربه سر تماشایی توانست دروازه حامد لک را باز کند تا کار به تساوی کشیده شود.  دقیقه 46:پاس سجاد سهباززاده، کنترل و ضربه سعید واسعی برای بار دوم دروازه استقلال را باز کرد تا نتیجه مسابقه 2 بر یک به سود شاگردان نویدکیا شود. دقیقه 50: سانتر سهرابیان از سمت چپ با اشتباه فاحش حامد لک همراه بود تا گوستاوو بلانکو برای دومین بار از فرصت استفاده کرده و خودش و استقلال را به گل دوم برساند. دقیقه 80: نفوذ پیمان بابایی به قلب خط دفاع مس و ضربه نهایی وی به تیر دروازه حامد لک برخورد کرد و در برگشت هم شوت فخرالدینی را مدافعان مس از روی خط دروازه دور کردند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی