[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۴
  • دوره جدید

کاهش آسیب‌های اجتماعی با حمایت از آموزش و پرورش، روزنامه شیراز نوین

نماینده مردم آباده، بوانات، خرمبید و سرچهان در مجلس شورای اسلامی معتقد است که حمایت از آموزش و پرورش موجب کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه خواهد شد.
رحیم زارع روز ۱۸ فروردین در دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس، نقش آموزش و پرورش را در جوامع مختلف یادآور شد و گفت: آموزش و پرورش از جمله نهادهای بسیار بااهمیت در هر کشوری محسوب می‌شود.
وی با ذکر این نکته که همواره از آموزش و پرورش به خصوص در بحث تخصیص بودجه حمایت دارد، افزود: اگر از آموزش و پرورش حمایت شود، بسیاری از چالش‌ها و مشکلات در کشور خصوصاً در حوزه آسیب‌های اجتماعی مرتفع خواهد شد. مدیرکل آموزش و پرورش فارس نیز در این جلسه گفت: نمایندگان فارس در مجلس شورای اسلامی از ظرفیت‌های بسیار خوبی برخوردار هستند که می‌توانند آموزش و پرورش را در انجام رسالت‌های خود یاری رسانند. فرشید قاسمی با اشاره به سیاست آموزش و پرورش اظهار کرد: سیاست تیم فعلی آموزش و پرورش بر گردش نخبگانی و تجربه در آموزش و پرورش قرار دارد. وی ارتقای سطح آموزش و پرورش استان را از اهداف اصلی خود عنوان کرد و گفت: این کار نیازمند ارائه ایده‌های خلاق و نوآورانه است. مدیرکل آموزش و پرورش فارس همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه برای کیفیت‌بخشی به آموزش نیازمند حمایت مجلس هستیم، توجه ویژه به هنرستان‌ها و بالابردن ظرفیت آنها را از جمله این موارد دانست. 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی