[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۳
  • دوره جدید

شکار لحظه آخری چلسی پالمر، تنها دلیل برای لبخند، روزنامه شیراز نوین

کول پالمر موفق‌ترین خرید آبی‌های لندنی در تابستان گذشته بوده است. به گزارش فوتبال 360، آبی‌های پایتخت انگلیس امیدوار به بریز و بپاش مالک ثروتمند بعدی در حال شمردن خریدهای بزرگ تابستاتی بودند. از یک طرف خبر خرید کایسدو به گوش می‌رسید و از طرفی دیگر لاویا با دست رد زدن به سینه رقبای چلسی، آبی‌پوش می‌شد. نیکلاس جکسون، کریستوفر انکونکو، اکسل دیساسی و ثبت مبلغی بالاتر از 400 میلیون یورو برای خریدهای تابستانی چلسی سر و صدایی به پا کرده بود و شکار کول پالمر از آینده منچسترسیتی در آن گم می‌شد. انتظار داشتیم ستاره‌های خوش‌نام و نشان آبی‌ها بدرخشند و پالمر در ادامه موفق به پیدا کردن جایگاهی در ترکیب اصلی تیم شود. این انتظار به صورتی کاملاً وارونه به تصویر درآمد و شکار لحظه آخری چلسی از اردوی شاگردان پپ گواردیولا، عصای دست این روزهای پوچتینو شده است. کول پالمر تا رسیدن به آمار ارلینگ هالند در لیگ برتر انگلیس فقط 2 گل فاصله دارد.
*کوچ از منچستر
هنوز هم این سؤال با پاسخی روشن از سوی کول پالمر مواجه نشده؛ چرا در روزهایی که پپ گواردیولا در حال اعتماد کردن و میدان دادن به این هافبک جوان بود و می‌توانست باز هم مسیر رسیدن به موفقیت‌ها و فتح عناوین را در منچسترسیتی طی کند، تصمیم گرفت در لندن آبی‌پوش شود؟ او این روزها اگر چه به‌عنوان یکی از بهترین بازیکنان لیگ برتر انگلیس شناخته می‌شود، اما از فتح عناوین دور است و نهایت تلاش، استعداد و تقلایش برای موفقیت به فتح برخی از میادین مانند بازی در مقابل یونایتد خلاصه می‌شود. کوچ از شهر منچستر علامت سؤال بزرگی در مسیر حرفه‌ای پالمر است، اما ساده‌ترین پاسخ این است که او یا در پی دستمزد بیشتر و یا در صدد پیدا کردن جایگاهی ثابت در ترکیب یک تیم و فرصت بیشتر برای نمایش توانایی‌ها و حضور در بین گزینه‌های اصلی ساوت‌گیت برای جام ملت‌های اروپا بود. اگر هدف کول پالمر احتمال دوم باشد، باید به شناخت او از ظرفیت‌هایش و اطمینان خاطرش از موفقیت در مجموعه شلوغ و پُر سر و صدای چلسی تبریک گفت!
*تک‌ستاره تیم پوچتینو
انتظار می‌رفت کریستوفر انکونکو گل‌زن اول تیمش در این فصل نام بگیرد، اما مصدومیت از میادین دورش کرد. تصور این بود نیکلاس جکسون استعداد تبدیل شدن به دروگبای جدید را دارد؛ با این‌حال او فرسنگ‌ها دورتر از دروگبا در تقلا برای نجات چلسی از شکست‌ها و ناکامی‌ها، گم شد. در خط میانی منتظر درخشش کایسدو و لاویا در کنار انزو فرناندس و تبدیل شدن یکی از این ستاره‌ها به ستاره اول خط میانی چلسی بودیم که این انتظار هم با درخشش یک نام خاص منتفی به نظر می‌رسد؛ کول پالمر! جوان انگلیسی استمفوردبریج و شکار لحظه آخری چلسی در تابستان گذشته به‌جای انکونکو گل‌زن اول تیم است، جور جکسون برای دروگبا شدن را می‌کشد و در خط میانی، آبی‌های خوش‌بین روی سکوها را به ظهور یک فرانک لمپارد جدید امیدوار می‌کند. پالمر برای چلسی پوچتینو همه‌چیز است و فقط باید به آمار گل‌های سرنوشت‌ساز او تا اینجای فصل نگاه کنید تا متوجه شوید بدون پالمر اوضاع بحرانی کنونی چلسی به چه فاجعه‌ای بدل می‌شد! پالمر تک‌ستاره تیم پوچتینو است و به‌جای هر بازیکنی  در خدمت تیمش، می‌درخشد.
تاد بولی و دستیارانش صدها میلیون پوند هزینه کردند و با کمی اغماض می‌توان ادعا کرد نتیجه این بریز و بپاش چند صد میلیون پوندی فقط ظهور ستاره‌ای به نام پالمر بوده. او آخرین نقطه امید آبی‌ها و تنها خریدی است که می‌تواند تاد بولی و کادر هدایت چلسی را باز هم به خرید استعدادهای جوان امیدوار نگه دارد. پالمر این روزها نماد چلسی است و سکوهای استمفوردبریج برای تیم دهم جدولی پر نمی‌شوند، بلکه هواداران چلسی به ورزشگاه خانگی می‌آیند تا مطمئن شوند جانشین فرانک لمپارد در مسیر درست پیشرفت قرار گرفته است؛ درست مثل بازی آخر چلسی در مقابل یونایتد. بازی با هت‌تریک پالمر به سود آبی‌ها به پایان رسید و هواداران آبی‌های پایتخت انگلیس با اطمینان خاطر بیشتری کول پالمر را فرانک لمپارد جدید تیم خود صدا زدند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی