[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۹
  • دوره جدید

دو فیلم جدید در راه اکران، روزنامه شیراز نوین

ایرنا، طبق مصوبه شورای صنفی نمایش، دو فیلم «سال گربه» و «مست عشق» به عنوان سرگروه، از ۲۲ و ۲۹ فروردین‌ماه به اکران سینماها اضافه می‌شوند.
به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، اولین جلسه شورای صنفی نمایش در سال ۱۴۰۳‌ در سازمان سینمایی برگزار شد. این شورا بعد از بررسی درخواست‌ها و موارد مطرح شده، قرارداد دو فیلم سینمایی سال گربه به کارگردانی مصطفی تقی‌زاده و تهیه‌کنندگی سعید خانی با پخش خانه فیلم و به سرگروهی پردیس سینمایی مگامال و فیلم سینمایی مست عشق به کارگردانی حسن فتحی و تهیه‌کنندگی مهران برومند با پخش فیلمیران و به سرگروهی پردیس سینمایی ایران‌مال را ثبت کرد.
همچنین مقرر شد اکران فیلم سینمایی سال گربه از ۲۲ فروردین و اکران فیلم مست عشق از ۲۹ فروردین در سینماهای سراسر کشور آغاز شود.
فیلم سینمایی سال گربه سال گذشته به کارگردانی مصطفی تقی‌زاده و تهیه‌کنندگی سعید خانی تولید شده و بهرام افشاری، سارا بهرامی، هومن برق‌نورد، شبنم قربانی، نوشین تبریزی و رضا رشیدپور در آن ایفای نقش کرده‌اند. مست عشق نیز چند سال قبل به صورت مشترک با ترکیه تولید شده، فیلمی به کارگردانی حسن فتحی و تهیه‌کنندگی مهران برومند است.
مست عشق روایتی از زندگی مولانا و شمس تبریزی با بازی پارسا پیروزفر و شهاب حسینی است و در کنار بازیگران ایرانی مانند حسام منظور، جمعی از بازیگران مطرح ترکیه از جمله‌هانده ارچل در نقش کیمیا خاتون حضور دارند.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی