[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

تجلیل مدیریت شهری از قهرمان پرافتخار شیرازی، روزنامه شیراز نوین

ایسنا، مدیریت شهری شیراز روز، ۱۹ فروردین از تلاش‌هادی چوپان قهرمان مسابقات آرنولد کلاسیک و مسترالمپیا قدردانی و از ایستادن شهروند شیرازی بر روی سکوی قهرمانی جهان تجلیل کرد.
شهردار شیراز در دیدار با‌هادی چوپان قهرمان مسابقات آرنولد کلاسیک و مسترالمپیا از تلاش سخت و سنگین وی در رسیدن به سکوی قهرمانی جهان تقدیر کرد.
محمدحسن اسدی با بیان اینکه مدیریت شهری وظیفه خود می‌داند که از شما به عنوان شهروند تأثیرگذار تجلیل کند، تصریح کرد: افتخار می‌کنم شهروندی از شیراز که خود را متعلق به این شهر می‌داند و مسیری سخت پیش گرفته است، به جایگاه قهرمانی و افتخار رسیده است.
نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر شیراز نیز خطاب به‌هادی چوپان اظهار کرد: شما با قهرمانی خود نام ایران و به طور خاص شیراز را بلندآوازه نگاه داشته و این کار بزرگ شما جای قدردانی دارد.
محمدتقی تذروی با بیان اینکه شما الگوی ایران‌زمین شده‌اید، گفت: امروز شما الگو هستید و اکثر جوانان ما که به نوعی به ورزش‌های قهرمانی ارتباط دارند نگاهشان به الگو هست.
رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر شیراز اظهار کرد: شما به‌عنوان قهرمان ملی افتخار آفریده و کام مردم را شیرین و برای شهرتان افتخار ایجاد کردید و ما وظیفه داریم به‌نوعی از شما تجلیل کنیم.
محمدرضا‌هاجری گفت: امروز نام شما به یک الگو تبدیل شده و این الگو را باید خودتان حفظ، صیانت و حراست کنید تا استعداها کشف و به عنوان دستاورد آینده  سرمایه ملی مطرح باشند.‌ هادی چوپان نیز با تقدیر از تلاش شبانه‌روزی مدیران و کارکنان و به ویژه پاکبانان و سبزبانان شهرداری شیراز به عنوان قشری زحمت‌کش گفت: این تلاش شبانه‌روزی باعث زیبایی و پابرجایی شهر شیراز می‌شود.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی