[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

«محرم» مخالف درجه‌یک جام گرفتن نکونام!، روزنامه شیراز نوین

مس رفسنجان پس از جام حذفی، این‌بار در لیگ با هدایت محرم نویدکیا، برابر استقلالِ نکونام ایستادگی کرد.
به گزارش فوتبال 360، تیم‌های استقلال و مس رفسنجان در چهارچوب هفته بیست‌ودوم رقابت‌های لیگ‌برتر فوتبال به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان تساوی 2-2 حکم‌فرما شد و آبی‌پوشان 2 امتیاز مهم را در مسیر قهرمانی از کف دادند و در اولین بازی رسمی سال 1403 متوقف شدند.
موفقیت محرم در هر2 رویارویی با استقلالِ نکونام
این دومین و آخرین رویایی این فصل محرم نویدکیا و استقلال بود که مجدداً با سربلندی سرمربی خوش‌اخلاق تیم رفسنجانی خاتمه یافت. محرم در اسفند 1402 و در مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی پذیرای آبی‌پوشان پایتخت‌نشین بود و موفق شد با 2 گل به برتری برسد و فینالیست دوره قبل را خیلی زود از گردونه مسابقات حذف کند. محمدمهدی لطفی و منتظر محمد گل‌زنان این دیدار بودند.
نارنجی‌پوشان یک جام دیگر را هم از استقلال می‌گیرند؟
حالا در فروردین 1403 بار دیگر شاهد یک نمایش دردسرساز از سوی نارنجی‌پوشان برابر استقلال بودیم. آن‌ها یک مرتبه دیگر حریف قدرتمند خود را متوقف کردند و اجازه کسب 3 امتیاز خانگی را به جواد نکونام و شاگردانش ندادند. مس در هر دو نیمه با گل‌هایی زودهنگام از حریف خود پیش افتاد ولی گوستاوو بلانکو هر 2 بار تیمش را به بازی برگرداند. با این وجود کامبک صدرنشین لیگ تکمیل نشد و در صورت پیروزی پرسپولیس و دیگر مدعیان قهرمانی، فاصله آن‌ها با یکدیگر کم خواهد شد. باید دید آیا این بازی ممکن است بعد از جام حذفی شانس کسب یک جام دیگر را هم از استقلال بگیرد یا خیر.
نویدکیای همیشه دردسرساز مقابل استقلال
محرم در شرایطی طی 2 مسابقه برابر استقلال شکست نخورد که در بازی رفت لیگ، استقلال در رفسنجان موفق شد با یک گل از سد مسِ ساکت الهامی بگذرد. آمار اسطوره سپاهان برابر استقلال در لیگ خوب بوده و در 5 رویارویی تنها یک‌بار شکست خورده و حالا دومین تساوی‌اش به‌ثبت رسید. او مقابل نکونام هم سومین تساوی‌اش را در شرایطی تجربه کرد که سهم هرکدام یک پیروزی بوده است. فراموش نکنیم با این نتیجه، تعداد بازی‌های بدون باخت مس و نویدکیا به عدد 8 رسید. 
مس، اولین تیم به جز پرسپولیس که در آزادی به استقلال 
نباخت!
استقلال در لیگ بیست‌وسوم آماری فوق‌العاده در ورزشگاه آزادی داشت و در قامت میزبان 9 پیروزی متوالی را جشن گرفت اما در نیم‌فصل ورق برگشت و حالا آبی‌پوشان 2 بازی اخیرشان را در ورزشگاه آزادی برابر پرسپولیس و مس رفسنجان مساوی کرده‌اند. باتوجه به اینکه ماجرای داربی متفاوت است و در این دیدار، میزبان و میهمان امتیاز خاصی برای تیمی ندارد، باید گفت مس اولین تیمی بوده که توانسته استقلال را در خانه‌اش متوقف کند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی