[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۴
  • دوره جدید

قرارگاه احسان در روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی فارس تشکیل می‌شود، روزنامه شیراز نوین

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس گفت: قرارگاه خیر و احسان با هدف مشارکت کارکنان دستگاه‌های اجرایی در حمایت از نیازمندان و همچنین استفاده کمیته امداد از ظرفیت‌های سازمان‌ها برای توسعه خدمات ارائه شده به نیازمندان در روابط عمومی ادارات استان تشکیل می‌شود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس، عباس فرج‌زاده در نشست تخصصی مسئولان روابط عمومی سازمان‌ها و ادارات کل این استان در شیراز افزود: اقدامات انجام شده از سوی این قرارگاه نیز به شکل فصلی مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت و از مجموعه‌های برتر تقدیر خواهد شد.
وی ضمن اشاره به رویدادهای سال گذشته ادامه داد: مجموعه روابط عمومی‌های استان فارس با تلاش‌های مؤثر، مسیر خود را پیدا کرده و امیدواریم روز به روز شاهد ارتقای هرچه بیشتر آنها و رسیدن به اهدافشان باشیم.
او اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در فرمایش‌های نوروزی خود بر ضرورت نگاه هنرمندانه، رسا و مؤثر در تبلیغات و اطلاع‌رسانی اقدامات انجام شده تأکید کردند که در بخش دولتی همه ما وظیفه داریم با استفاده از ظرفیت‌های سازمانی و بهره‌گیری از توان بخش خصوصی و به‌کارگیری انواع شیوه‌ها و سبک‌های موجود و با داشتن نقشه راه، در این جهت گام برداریم.
مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، در خصوص عملکرد سال گذشته روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان گفت: سال گذشته شبکه‌سازی گسترده و ایجاد ارتباط بیشتر با مخاطبان و عموم مردم استان در دستور کار قرار گرفت و می‌کوشیم این شبکه‌سازی با همکاری تمام دستگاه‌ها توسعه یابد.
فرج‌زاده افزود: باید به سمت ارتباط‌گیری با مردم با استفاده از ظرفیت‌های بیرونی از جمله انسان رسانه برویم. از ظرفیت بخش خصوصی استفاده کنیم و برای تمام اقدامات دستگاه‌ها پیوست رسانه‌ای مشخص داشته باشیم و مفاهیم و دستاوردهای خود را به شیوه‌ای که مورد اقبال مخاطبان عمومی و شهروندان باشد، تولید و منتشر کنیم.
وی، ضمن تأکید بر لزوم تداوم و استمرار ارتباط روابط عمومی‌ها با خبرنگاران و رسانه‌ها افزود: روابط عمومی‌ها باید ضمن پرهیز از نگاه گزینشی به رسانه‌ها، زمینه شکل‌گیری ارتباط رسانه‌ها با مدیران دستگاه‌های تابعه خود را فراهم کنند. او افزود: خبرگزاری‌ها، روزنامه‌ها و پایگاه‌های خبری هر یک جامعه مخاطب گسترده و وسیعی دارند و با توجه به فضای همدلی و همراهی مناسبی که با اصحاب رسانه استان وجود دارد، باید از این ظرفیت به خوبی و هنرمندانه استفاده کنیم.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی