[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۴
  • دوره جدید

واگذاری ۳۳هزار انشعاب در پهنه استان، روزنامه شیراز نوین

دیرعامل شرکت آبفا استان فارس گفت: در سال گذشته ۳۰هزار و ۲۶۲ فقره انشعاب آب به متقاضیان شهری و روستایی استان واگذار شده است که به طور میانگین نسبت به سال ۱۴۰۱ رشد ۳۸ درصدی را نشان می‌دهد.
علی جان صادق‌پور با بیان اینکه با توسعه شهرها و روستاها، واگذاری انشعاب آب و فاضلاب افزایش می‌یابد، اظهار داشت: در سال گذشته، ۳۰هزار و ۲۶۲ فقره انشعاب آب به متقاضیان جدید واگذار شده است که از این تعداد ۸ هزار و ۴۱۶ فقره در روستاها و ۲۱ هزار و ۸۴۶ فقره نیز در شهرهای استان بوده است.
رئیس هیئت‌مدیره شرکت آبفا استان فارس در خصوص رشد آمار واگذاری انشعاب آب به متقاضیان جدید در سال گذشته نسبت به سال ۱۴۰۱ نیز گفت: این تعداد مجموعاً نسبت به مدت مشابه در سال ۱۴۰۱ رشدی ۳۸ درصدی داشته است.
وی افزود: در همین راستا بالاترین واگذاری انشعاب آب در میان شهرستان‌های استان مربوط به شهرستان مرودشت با ۲ هزار و ۱۸۲ فقره انشعاب و کمترین واگذاری نیز در شهرستان جویم با ۱۵۱ فقره واگذاری بوده است.
به گفته مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس، در بخش خدمات جمع‌آوری و دفع بهداشتی فاضلاب نیز در سال گذشته بالغ بر سه‌هزار و ۵۹۴ فقره انشعاب به متقاضیان واگذار شده است که بیشترین تعداد انشعاب واگذار شده در شهر آباده با ۱۱۳۲ فقره و کمترین واگذاری نیز در شهر خرمبید با ۲ فقره بوده است.
صادق‌پور اظهار کرد: ارائه این خدمات در مقایسه با سال ۱۴۰۱ رشدی ۳۸ درصدی را نشان می‌دهد.
گفتنی است، در حال حاضر ۴ روستا و ۸ شهر استان ازخدمات جمع‌آوری و دفع بهداشتی فاضلاب منتفع هستند؛ بر همین اساس پایین بودن سرانه بهره‌مندی شهرها و روستاهای استان از سامانه دفع بهداشتی فاضلاب، آمار واگذاری انشعاب فاضلاب در استان را معدود نموده است.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی