[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۲
  • دوره جدید

پلی‌آف لیگ برتر بسکتبال امشب، دیدار دوم لیموندیس در گرگان، روزنامه شیراز نوین

لیموندیس شیراز که در دیدار اول پلی‌آف با اختلاف زیادی بازی را به میزبان قدرتمند خود واگذار کرده بود، امشب دومین دیدار را برگزار خواهد کرد.
به گزارش شیرازنوین، تیم بسکتبال شهرداری گرگان در اولین مسابقه از سری رقابت‌های مرحله پلی‌آف لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور، یکشنبه 19 فروردین با نتیجه ۱۰۲ بر ۷۱ حریف خود تیم لیموندیس فارس را شکست داد.
در این مسابقه در حضور ۲ هزار تماشاگر در سالن امام خمینی(ره) مجموعه ورزشی آزادی گرگان برگزار شد، شهردای‌ گرگان هر چهار کوارتر بازی را به سود خود به پایان رساند.
در این مسابقه جیلن بردلی، بازیکن تیم لیموندیس فارس با ۲۰ امتیاز و ارسلان کاظمی، بازیکن تیم شهرداری گرگان با اثرگذاری ۲۸، امتیازآورترین و مؤثرترین بازیکنان میدان به لحاظ آمار شناخته شدند.
این مسابقه اولین بازی از سه مسابقه مرحله پلی‌آف(یک‌چهارم نهایی) بود و هر تیمی که زودتر به سه پیروزی دست پیدا کند راهی مرحله نیمه‌نهایی خواهد شد.
مسابقه دوم این ۲ تیم امشب، سه‌شنبه ۲۱ فروردین‌ماه در گرگان و مسابقه سوم شنبه ۲۵ فروردین‌ماه در شیراز برگزار خواهد شد که مسابقات چهارم و پنجم(در صورت نیاز به هر یک از آنها) به ترتیب در روز‌های دوشنبه ۲۷ فروردین‌ماه در شیراز و یکشنبه دوم اردیبهشت‌ماه در گرگان انجام می‌شود.
مسابقه رفت و برگشت این ۲ تیم در دور مقدماتی این رقابت‌ها با پیروزی تیم شهرداری به پایان رسیده بود.
برنده رقابت سه‌گانه دوم باید در مرحله نیمه‌نهایی به مصاف برنده مسابقه بین ۲ تیم مهرام شهر قدس و مس کرمان برود.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی