[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۴
  • دوره جدید

جانمایی احداث دو تصفیه‌خانه محلی در شیراز، روزنامه شیراز نوین

عضو شورای شهر شیراز خبر داد:
جانمایی احداث
 دو تصفیه‌خانه محلی در شیراز

به گزارش ایسنا، رئیس کمیسیون سلامت، محیط‌زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز از جانمایی احداث دو تصفیه‌خانه محلی توسط شهرداری این کلان‌شهر خبر داد.
مسعود زارعی روز ۲۵ فروردین در حاشیه بازدید از روند اجرای پروژه احداث تصفیه‌خانه محلی قصردشت، با تأکید بر لزوم تأمین آب موردنیاز باغات قصردشت از منابع پایدار گفت: احداث تصفیه‌خانه‌های محلی از راهبردهای کوتاه‌مدت و میان‌مدت مدیریت بهینه منابع آبی به شمار آمده و شهرداری شیراز بنا بر عهد خود با شهروندان و میراث گران‌بهای محیط‌زیست شهری، هم‌زمان با تکمیل پروژه حاضر، جانمایی جهت احداث دو تصفیه‌خانه محلی دیگر را در دستور کار خود قرار داده است. رئیس کمیسیون سلامت، محیط‌زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز ادامه داد: معاونت محیط‌زیست و خدمات شهری با همکاری و هماهنگی معاونت فنی عمرانی و سازمان همیاری شهرداری‌های استان فارس پیگیری گام به گام برنامه زمان‌بندی پروژه را دنبال کند.
عضو شورای اسلامی شهر شیراز، برنامه‌ریزی‌های علمی و فنی برای استفاده بهینه از پساب خروجی تصفیه‌خانه آتی‌الاحداث را بخش مهمی از پروژه دانست و افزود: شهرداری شیراز باید طراحی و اجرای شبکه توزیع و انتقال پساب خروجی استفاده از پساب تصفیه‌شده را پیش از بهره‌برداری کامل پروژه به اتمام برساند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی