[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۷
  • دوره جدید

واگذاری بیش از ۲۷هزار فقره انشعاب برق در سال گذشته، روزنامه شیراز نوین

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان فارس گفت: در سال گذشته تعداد 20126 فقره انشعاب جدید برق واگذار و 6988 انشعاب موجود نیز افزایش قدرت داده شد.
علیرضا اسکندری یادآور شد: در سال گذشته، در مجموع 27114 انشعاب برق توسط متقاضیان خریداری یا توسط مشترکان تغییر قدرت داشته‌اند که با این میزان واگذاری، در حال حاضر تعداد مشترکان شرکت توزیع نیروی برق استان فارس به بیش از 1050000 مشترک رسیده است.
وی با بیان اینکه حدود 82 درصد از کل مشترکان شرکت توزیع نیروی برق استان فارس را مشترکان خانگی تشکیل می‌دهند، تصریح کرد: همکاری این گروه نقش مهمی در عبور موفق از پیک بار سال گذشته داشت که امیدواریم این تعامل و همکاری برای تابستان سال جاری نیز ادامه داشته باشد.
معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان فارس خاطرنشان کرد: در راستای توسعه خدمات غیرحضوری امکان ثبت و پیگیری درخواست‌های مربوط به فروش انشعاب و خدمات پس از فروش از طریق اپلیکیشن برق من یا سایت شرکت توزیع نیروی برق استان فارس به نشانی: www.farsedc.ir وجود دارد.
اسکندری، خدمت‌رسانی به متقاضیان و مشترکان در جهت تأمین برق مستمر و پایدار را از اهداف اصلی شرکت توزیع نیروی برق استان فارس عنوان نمود و اظهار امیدواری کرد که در سالی که به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به عنوان سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری شده است، مجموعه اقدامات انجام شده موجب رونق تولید و رضایتمندی بیشتر مشترکان و ذی‌نفعان شود. 

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی