[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۴
  • دوره جدید

آغاز اکران مدارس «ایلیا، جست‌وجوی قهرمان»، روزنامه شیراز نوین

با پایان تعطیلات نوروزی و عید سعید فطر و آغاز به کار مدارس سراسر کشور، ثبت نام اکران‌های دانش‌آموزی فیلم سینمایی «ایلیا؛ جست‌وجوی قهرمان» به کارگردانی سیدعلی موسوی‌نژاد آغاز شد.
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی فیلم، «ایلیا؛ جست‌وجوی قهرمان» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی سید علی موسوی‌نژاد که از ۲۳ اسفند ماه توسط پخش بهمن سبز در سینماهای سراسر کشور در حال اکران است، داستان آرش یکی از چهار گیمر برتر جهان است که وارد یک بازی آنلاین عجیب شده است. خانواده‌ آرش تلاش می‌کنند او را از خطرات این بازی حفظ کنند ولی توطئه بزرگتری در پیش است.
با پایان تعطیلات نوروزی ثبت نام اکران‌های دانش‌آموزی فیلم سینمایی «ایلیا؛ جست‌وجوی قهرمان» از طریق سامانه پرورشی سیدا sida.medu.ir برای مدارس سراسر کشور آغاز شده است.
«ایلیا؛ جست‌وجوی قهرمان» تاکنون با جذب ۴۲ هزار مخاطب توانسته به فروشی بیش از ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در گیشه سینماها دست یابد. اکران این اثر که دارای پروانه تأیید محتوا از وزارت آموزش و پرورش است علاوه بر سینما از طریق سامانه اکران سیار پخش بهمن سبز با آدرس esayar.ir در خارج از سینما نیز جریان دارد.
بیش از ۲۰ درصد از فروش «مسافری از گانورا» که توسط پخش بهمن سبز از نیمه آذرماه تنها به مدت سه ماه در سینماها اکران شد، به فروش دانش‌آموزی تعلق داشت. این فیلم که در مجموع ۱۴ میلیارد تومان در گیشه سینماهای سراسر کشور فروش داشت، با جذب ۱۲۴ هزار دانش‌آموز به فروش ۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان در اکران دانش‌آموزی دست یافت.
حامد عزیزی، علی زکریایی، بهار نوحیان، محمد جهانپا، مبین عطاری، زینب برات‌زاده، آرمین مرگان، سلنا گلزاری، جواد عبدی، حسین صانعی، عباس توحیدی، مهدی طاهری و مرتضی عطار از جمله بازیگران این فیلم هستند.
«ایلیا؛ جست‌وجوی قهرمان» به نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی سیدعلی موسوی‌نژاد، نامزد بهترین فیلم، بهترین فیلم‌نامه و بهترین جلوه‌های ویژه و برنده جایزه ویژه هیئت داوران سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان شده و لوح افتخار دستاورد هنری بخش فیلم‌های داستانی بلند چهاردهمین جشنواره مردمی فیلم عمار را کسب کرده است. این فیلم توسط استودیو سینمایی تصویر روشن خراسان و مؤسسه سینمایی قم تولید شده است.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی