[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۲
  • دوره جدید

اقتدار مدافع عنوان قهرمانی در شیراز ، روزنامه شیراز نوین

 میثم محجوبی- گروه ورزش
سومین بازی از مرحله پلی‌آف لیگ‌برتر بسکتبال بین دو تیم لیموندیس شیراز و شهرداری گرگان،  در سالن پوریای ولی دانشگاه آزاد شهر صدرا برگزار شد. 
این در حالی بود که دو نبرد قبلی در گرگان با برتری قاطع میزبان همراه بود و لیموندیس در صورت شکست در بازی سوم، از صعود به مرحله بعدی باز می‌ماند. 
برای تیم لیموندیس محمد خالقی‌فرد، وحید دلیرزهان، وحید اسلامی، مهدی جعفری، جیلن بردلی، مصطفی رضایی، سروش دهقان، آرش ثابتی، ایمان دلیرزهان، محمدامین خسروی، فربود سعادت‌نیا، امیرحسین نصیرایی و محمد بقلانی در ترکیب اصلی قرار داشتند و سینا واحدی، مبین شیخی نوید رضایی‌فر، خشایار علی اکبری، یاسین کلاسنگیانی، ارسلان کاظمی، سالار منجی، ویلیام چری، محمد یوسف‌وند و امیرحسین آذری نیز با هدایت مصطفی‌هاشمی در ترکیب شهرداری گرگان قرار گرفته بودند.
لیموندیس بازی را بسیار خوب آغاز کرد و در ۵ دقیقه نخست با ثبت برتری ۱۷ بر ۸، مصطفی‌هاشمی سرمربی شهرداری را مجبور به درخواست نخستین وقت استراحت فنی کرد.
اما صحبت‌های‌هاشمی هم تأثیر چندانی در روند بازی نداشت و در نهایت کوارتر نخست با حساب ۲۶ بر ۱۷ به‌سود سفیدپوشان لیموندیس به پایان رسید.
روند بازی در کوارتر دوم تغییر کرد و سرخپوشان گرگانی در همان پنج دقیقه اول، اختلاف ۹ امتیازی را به ۲ امتیاز کاهش دادند و در ادامه با ۳ امتیاز از میزبان خود پیش افتادند اما با پرتاب ۳ امتیازی جیلن بردلی ستاره آمریکایی لیموندیس، نتیجه در عدد ۴٠ برابر شد. 
در فاصله ۱۲ ثانیه مانده به پایان نیمه نخست، وقت استراحت فنی برای شهرداری درخواست شد و در آخرین ثانیه‌های بازی، پرتاب ۲ امتیازی برای تیم میهمان، باعث ثبت برتری ۴۲ بر ۴٠ برای تیم مدعی استان گلستان شد.
در شروع نیمه دوم، گرگانی‌ها قدرت و تجربه بالای خود را به رخ میزبان کشیده و خیلی زود برتری خود را به ۱۵ امتیاز افزایش دادند اما چند پرتاب سه امتیازی موفق از وحید اسلامی ث جیلن بردلی باعث شد تا اختلاف به ۷ امتیاز کاهش پیدا کند.
در نهایت کوارتر سوم با برتری ۶۶ بر ۶۱ به سود شهرداری به پایان رسید.
در کوارتر پایانی لیموندیس کار را بهتر آغاز کرد و در پنج دقیقه نخست توانست اختلاف را به یک امتیاز کاهش دهد اما افزایش اختلاف به ۵ امتیاز باعث شد تا اسلامی مجبور به درخواست وقت استراحت فنی شود. اما تمهیدات او اثربخش نبود و در فاصله زمانی کوتاهی شهرداری گرگان به برتری ۱۲ امتیازی رسید.
در نهایت این دیدار با نتیجه ۸۸ بر ۷۳ به سود گرگانی‌ها به پایان رسید تا این تیم به عنوان اولین تیم صعود کننده به مرحله بعد رقابت‌ها شناخته شود.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی