[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

«بعد از رفتن» و «روایت ناتمام سیما» مسافر مسکو شدند، روزنامه شیراز نوین

دو فیلم سینمایی «بعد از رفتن» و «روایت ناتمام سیما» از تولیدات بنیاد سینمایی فارابی در هشتمین جشنواره فیلم بریکس مسکو روی پرده می‌روند.
به گزارش ایسنا، فیلم‌ سینمایی «بعد از رفتن» به کارگردانی رضا نجاتی و تهیه‌کنندگی محمود بابایی در بخش مسابقه و فیلم سینمایی «روایت ناتمام سیما» به کارگردانی علیرضا صمدی و تهیه‌کنندگی مجید رضابالا در بخش خارج از مسابقه هشتمین دوره از جشنواره فیلم بریکس نمایش داده می‌شوند که از بخش‌های چهل‌وششمین جشنواره فیلم مسکو است.
«بعد از رفتن» روایتی از فراق یک عشق گمشده است؛ آرش بریده از خانه و خانواده، پس از سال‌ها بی‌خبری ردی از عشق رفته‌اش می‌یابدکه آرامش زندگی‌ او را برهم می‌ریزد و بهانه‌ای می‌شود برای بازگشت. صابر ابر، سارا بهرامی، پوریا رحیمی‌سام، پانته‌آ پناهی‌ها، بهرام شاه‌محمدلو، احترام برومند و روشنک گرامی در این فیلم نقش‌آفرینی کرده‌اند.
«روایت ناتمام سیما» نیز داستان زندگی دکتر آرش سیمین است که زندگی موفقی دارد، اما پخش یک خبر در فضای مجازی، شرایط خانوادگی او را دستخوش تغییر می‌کند. حامد کمیلی، آزاده صمدی، مهران احمدی، مسعود کرامتی و غزل شاکری، بازیگران فیلم «روایت ناتمام سیما» هستند.
بنا به اعلام معاونت امور بین‌الملل بنیاد سینمایی فارابی، جشنواره فیلم بریکس، از بخش‌های چهل‌وششمین جشنواره بین‌المللی فیلم مسکو است که امسال هشتمین دوره خود را پشت سر می‌گذارد. این رویداد نخستین حضور بین‌المللی فیلم «بعد از رفتن» و دومین حضور فیلم «روایت ناتمام سیما» بعد از فستیوال بین‌المللی هند(گوآ) است.
هشتمین جشنواره فیلم بریکس از ۱۹ تا ۲۳ آوریل‌(31 فروردین تا چهارم اردیبهشت) به میزبانی شهر مسکو برگزار می‌شود.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی