[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۴
  • دوره جدید

طلسم منطقه صعود برای طلایی‌پوشان، روزنامه شیراز نوین

 میثم محجوبی - گروه ورزش
به‌رغم ناکامی دو رقیب اصلی، فجر شهید سپاسی نتوانست از فرصت طلایی صعود به منطقه صعود استفاده کند و در آخرین ثانیه‌ها ناکام شد.
از هفته بیست‌وهفتم لیگ دسته اول فوتبال کشور، دیروز تیم سایپا تهران موفق شد با یک گل تیم صدرنشین خیبر خرم آباد را شکست دهد و چادرملو، تیم دوم جدول نیز در رشت نتوانست از سد داماش ته‌جدولی بگذرد.
با توجه به این نتایج، فجر شهید سپاسی می‌دانست که با پیروزی برابر نماینده اسلامشهر در حافظیه، نه تنها به رتبه دوم صعود می‌کند بلکه اختلاف امتیازی با صدرنشین را نیز کاهش می‌دهد.
بازی فجر شهید سپاسی و آریو از ساعت ۱۸:۴۵ دقیقه دیروز و در هوایی ابری و بارانی آغاز شد. علی غلام‌زاده، شاهین طاهرخانی، میثم مرادی، آرام عباسی، حامد بحیرایی، حمید ملکی، سعید زارع، امید افشون، محمدرضا فلاحیان، علی فتحی و مهدی شریفی در ترکیب فجر شهید سپاسی قرار داشتند و در ترکیب آریو اسلامشهر نیز نفراتی چون داود شاهواروقی، محمد بختیاری، محمد فرامرزی، محمد طاها فراهانی، آرش داج لیری، عباس عامری، ایمان شوریابی، نوید کومار، مهدی یوسفی احمدآباد ، پویا گلدوست گلستان و امیرسام نصیری از ابتدا وارد زمین شدند.
احسان اکبری، داور اول این مسابقه بود و محمدصالح عرب آبادی و وحید هلیل‌رودی او را در امر قضاوت یاری می‌کردند.
حملات فجر شهید سپاسی از همان ابتدای بازی آغاز شد و این تیم در دقیقه ۱۱ روی ارسال کرنر حمید ملکی و ضربه سر شاهین طاهرخانی به گل اول دست یافت.
در ادامه تیم فجر شهید سپاسی به کنترل بازی پرداخت و اجازه ایجاد موقعیت به حریف میانه جدولی خود ندادند.
فجر شهید سپاسی در دقایق تلف‌شده نیمه نخست می‌توانست به گل دوم هم دست پیدا کند، اما ضربه سر شاهین طاهرخانی توسط مدافعان آریو برگشت داده شد.
در نیمه دوم سفیدپوشان میهمان برای جبران نتیجه کمی جلو کشیدند و در دقیقه ۶۲ می‌توانستند با ضربه ایمان شوریابی به گل تساوی دست پیدا کنند، اما این ضربه از بالای دروازه غلامزاده به بیرون رفت.
در ادامه بازی هم اتفاق خاص دیگری رخ نداد و بازی وارد وقت‌های اضافه شد.
در وقت‌های اضافه هم بازی بدون موقعیت خاصی برای طرفین دنبال شد، اما در دقیقه ۹۵ و در حالی که همه منتظر سوت پایان بازی بودند، روی یک ضربه کرنر و ضربه قیچی برگردان تماشایی ایمان شوریابی، گل تساوی‌بخش آریو وارد دروازه فجر شهید سپاسی شد تا آب سردی بر پیکر دوستداران تیم شیرازی ریخته شود. با این نتیجه فجر شهید سپاسی ۵۵ امتیازی شد و پس از خیبر ۶۱ امتیازی و چادرملوی ۵۶ امتیازی در رتبه سوم جدول باقی ماند. در یکی دیگر از دیدارهای دیروز هم نفت و گاز گچساران و شهر راز شیراز  در گچساران به مصاف هم رفتند. در این مسابقه راستین خرقانی، علی حدادی‌فر، محسن آقایی، رضا خانی، محمدمهدی عسگری، رضا کرملاچعب، علی قربانخانی، مهدی کربلایی، مجید تاجیک، محمدحسین باباگلی و ساسان جعفری‌کیا در ترکیب اصلی نفت و گاز به میدان رفتند و شهرراز هم با آرش ملک علیایی، محمد قنبری، کیخسرو سیاه‌پور، جواد نصیر، مجید بهروزی، عرفان شیروانی، میلاد غریبی، محمدرضا فیروز‌زاده، علی حسامی، رضا بهمئی و محمد کاظمی به میدان آمدند.
در دقیقه ۳۴ این مسابقه میلاد غریبی با ضربه دقیق خود نماینده شیراز را پیش انداخت و نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به پایان رسید.
در نیمه دوم هم تغییری در نتیجه حاصل نشد و شاگردان ستار زارع با کسب دومین پیروزی پیاپی، ۳۳ امتیازی شده و در رتبه دوازدهم جدول باقی ماندند.
در هفته بیست‌وهشتم رقابت‌ها روز یکشنبه هفته آینده شهر راز در شیراز میزبان مس کرمان است و فجر شهید سپاسی در اهواز به میهمانی استقلال آبی‌پوش ملاثانی می‌رود.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی