[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

نتایج ما فراتر از انتظار اهالی بسکتبال بود، روزنامه شیراز نوین

 میثم محجوبی- گروه ورزش
سرپرست تیم بسکتبال لیموندیس شیراز اعتقاد دارد که تیمش فصل خوبی را سپری کرده است و می‌تواند آینده درخشانی در شهر شیراز داشته باشد.
رئوف فاضل با بیان اینکه تیمش سال بسیار پرفراز و نشیبی را سپری کرده است، گفت: تیمی جوان با میانگین سنی حدود 25 سال داشتیم و جمع و جور کردن چنین تیمی کار ساده‌ای نبود. کسی هم از ما انتظار چنین نتایجی را نداشت؛ حتی اهالی بسکتبال فارس در ابتدا فکر می‌کردند که ما در همین سال اول سقوط می کنیم اما خوشبختانه نه تنها سقوط نکردیم، بلکه راهی مرحله حذفی شدیم که افتخار بزرگی برای ما بود. مربیان و سرمربی تیم، برای این موفقیت زحمات زیادی کشیدند.
وی در خصوص دیدار مقابل شهرداری گرگان که با شکست لیموندیس همراه بود نیز گفت: در مقابل شهرداری گرگان عملکرد خوبی داشتیم؛ این تیم قهرمان سال‌های اخیر کشور بوده است و در آسیا هم به دیدار نهایی راه یافته. مقابله با چنین تیمی که بودجه کلان و ملی‌پوشان زیادی دارد، کار آسانی نیست، اما باز هم از نمایش بازیکنان راضی هستیم.
سرپرست لیموندیس در خصوص فعالیت این باشگاه و برنامه‌ها برای حضور در فصل دوم اظهار کرد: این تیم در فصل دوم هم قطعاً به کار خود در شیراز ادامه خواهد داد؛ هم به خاطر نتایجی که گرفته است و هم به خاطر تماشاگران و پیشکسوتانی که به خوبی از ما حمایت کرده‌اند و می‌خواهند لیموندیس باز هم به کار خود ادامه دهد. حالا چند ماهی باید از بسکتبال فاصله بگیریم و دلمان برایش تنگ می‌شود تا دوباره برای مسابقات فصل جدید که احتمالاً از شهریورماه آغاز می‌شود، دوباره به این فضا برگردیم.
فاضل افزود: باید از آقای گنجی مالک مهرام، نایب‌زاده مدیرعامل لیموندیس، منزوی، شاه محمد و ایزدپناه که کمک شایانی به ما کردند تا این تیم را نگه داریم، تشکر کنیم. همچنین از پیشکسوتانی که تیم ما را حمایت کردند، تشکر می کنیم. در دور رفت رقابت‌ها زمانی که در بازی‌ها شکست می‌خوردیم، آنها به ما دل‌گرمی می‌دادند و می‌گفتند در دور برگشت یقه همه تیم‌ها را می‌گیرید که همین اتفاق هم افتاد؛ ما توانستیم تیم مدعی ذوب آهن را در اصفهان شکست دهیم؛ تیمی که در رتبه دوم جدول قرار داشت و ممکن است حتی قهرمان مسابقات هم بشود. لازم است از رسانه‌هایی که در طول فصل در کنارمان بودند نیز تشکر کنم.
وی درباره سابقه خود در رشته بسکتبال نیز گفت: بسکتبال را حدود 30 سال پیش به‌عنوان بازیکن شروع کردم و در تیم‌های منتخب فارس و مرصاد شیراز حضور داشتم. چندین سال در لیگ برتر کشور بازی کردم و پس از آن هم به‌عنوان مربی مشغول به کار شدم، اما در سال‌های اخیر به دلایلی از فضای بسکتبال دور شده بودم، تا اینکه سال گذشته با حضور تیم لیموندیس در شیراز، این افتخار نصیبم شد که به‌عنوان سرپرست در این تیم فعالیت کنم.
فاضل تأکید کرد: ما شیرازی‌ها باید هوای یکدیگر را داشته باشیم؛ اگر پشت هم نباشیم، تیمی تشکیل نمی‌شود. باید خوشحال باشیم که اسپانسری آمده و باید از این فرصتی که برای پیشرفت بسکتبال شهر بزرگ شیراز به وجود آمده است، نهایت استفاده را ببریم. شهر ما همواره پتانسیل حضور در عرصه کشوری را داشته است، همیشه بازیکنان و مربیان خوبی را در این شهر داشته‌ایم و هنوز هم داریم، باز هم می‌توانیم نفراتی را به تیم ملی بفرستیم؛ امیدوارم این اتفاق بیفتد.
سرپرست تیم بسکتبال لیموندیس شیراز در پایان گفت: با بازی‌های خوبمان توانستیم تماشاگران زیادی را به سالن بکشانیم؛ با اینکه سالن کمی از سطح شهر دور است، اما آمدند و حمایت کردند و امیدواریم در سال دوم با تمهیداتی که باشگاه می‌اندیشد، شاهد حضور هرچه بیشتر ورزش‌دوستان شیرازی در سالن بسکتبال باشیم. سال بعد اگر بودجه بیشتری به این تیم اختصاص پیدا کند و نیروهای مورد نیاز را جذب کنیم، قطعاً می‌توانیم تیمی قوی‌تر داشته باشیم و حتی روی سکوی کشوری برویم.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی