[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۳
  • دوره جدید

رشد فارس درگرو اعتبارات نفت ، روزنامه شیراز نوین

محمدهادی ایمانیه در حاشیه جلسه پیگیری مصوبات سفر ریاست جمهور به استان فارس گفت: در توزیع مصوبات سفرهای اول و دوم هیئت دولت به فارس علاوه بر اینکه عدالت رعایت شده، به مواردی که جمعیت بیشتری را تحت پوشش قرار داده نیز پرداخته شده است. به گزارش شیرازنوین به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، محمدهادی ایمانیه در حاشیه جلسه بررسی مصوبات سفر اول و دوم هیئت دولت به استان فارس در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت، اعتبارات سفر نخست هیئت دولت افزود: اعتبارات مصوب سفر دوم در مجموع افزون بر 40هزار میلیارد ریال در مقابل 19هزار میلیارد ریال اعتبار سفر اول است که تمام استان را نیز شامل می‌شود.
وی با اشاره به پیگیری مصوبات سفر اول و دوم دولت به فارس در موضوعات مربوط به مسئولیت اجتماعی وزارت نفت که تصویب و توسط دولت ابلاغ شده، ادامه داد: پروژه‌هایی که هم در سفر اول و هم سفر دوم به استان تعریف شده، همه در جهت رفاه و آسایش مردم و حل مشکلات مردم در حوزه‌های مربوط به بهداشت، درمان و سلامت، ورزش، مدارس، روستاها و به ویژه مناطق محروم است.
او اظهار کرد: از ویژگی‌های سفر دولت به استان آن قسمت که مربوط به مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت است، اینکه آنچه به عنوان صورت وضعیت فعالیت‌هایی که در استان اتفاق می‌افتد، به سرعت ارسال و تأمین اعتبار می‌شود. 
استاندار فارس گفت: امسال در برنامه هفتم توسعه بنا شده که سه درصد از تولید نفت و گاز هر استان به آن استان اختصاص یابد و امیدواریم با این مصوبه جدید مردم استان فارس بیشتر از منابع نفت و گاز خودشان بهره‌مند شوند.
ایمانیه افزود: استان فارس با توجه به منابعی که در حال اکتشاف است، به تدریج در حال تبدیل شدن به استان اول تولید گاز کشور است.
وی اظهار کرد: قسمتی از اعتبارات وزارت نفت در بزرگ‌راه شیراز- کوار- فیروزآباد- جم- عسلویه، بزرگ‌راه شیراز- جهرم- لار- بندرعباس، بزرگ‌راه شیراز- فسا- داراب- بندرعباس و بزرگ‌راه شیراز- کازرون- کنارتخته و بوشهر هزینه خواهد شد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی