[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۳
  • دوره جدید

مهران رجبی: اگر تودل‌برو نبودم، همه‌جا نبودم، روزنامه شیراز نوین

بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون گفت: فکر می‌کنم اگر تودل‌برو نبودم همه‌جا نبودم، چون دوستم دارند، همه‌جا دعوتم می‌کنند.
به گزارش ایرنا، مهران رجبی اظهار داشت: در هر جمعی بگو و بخند خوبی دارم، هیچ‌وقت تلخ نبودم. فکر می‌کنم اگر مهران رجبی تودل‌برو نبود همه‌جا نبود، چون دوستش دارند و همه‌جا او را دعوت می‌کنند، تصورم این است و اصلاً هم نمی‌خواهم شکسته‌نفسی کنم.
وی تصریح کرد: بگو و بخند دارم؛ مگر این‌که دعوایی شود و رگ تلخی‌ام بیرون بزند؛ این را تهیه‌کننده‌ها و کارگردان‌ها می‌دانند و اگر سؤال کنند همه را می‌گویم. اگر کسی را در فیلمی استفاده کرده‌اند، ولی فضا را خراب کرده است دیگر از او استفاده نمی‌کنند؛ کارها را خوب انجام دادیم و یک‌بار هم پیش نیامده که در عمر بازیگری‌ام طلبم را از تهیه‌کننده‌ای با غُر زدن بگیرم.
دستمزدهایم معقول است
بازیگر ویلای ساحلی(کیانوش عیاری ۱۴۰۱) درباره دستمزدهایش گفت: دستمزدهایی که می‌گیرم خوب، استاندارد و معقول است، اما پیش آمده که دستمزدم از پروژه‌ای را بعد از 5/2 سال گرفته‌ام. فقط شاید اگر مقداری دیر شود به تهیه‌کننده بگویم کار تو توهین‌آمیز است. بچه‌های ۶ساله هم اگر دعوا کنند بدتر از این را می‌گویند.
فرصت بازی در تئاتر نداشتم
بازیگر لیسانسه‌ها(سروش صحت ۱۳۹۵ - ۱۳۹۸) درباره دلیل ماندگاری خود در تلویزیون و سینما خاطر نشان کرد: خیلی جاها دعوت شدم، اما فرصت نشده است. از ۳۵سالگی تاکنون بازی کرده‌ام، اگر شکسته‌نفسی‌ها و حرف‌های دیگر را پشت در بگذاریم، اخلاق خوبم باعث شده ماندگار باشم؛ اگر خودم را نشناسم درست نیست.
رجبی در پاسخ به این سؤال که امسال در چند پروژه فکر می‌کنید بتوانید بازی کنید و اینکه آیا سال ۱۴۰۳، سال پرباری برای اوست یا خیر هم اظهار داشت: خودم پیش‌بینی نمی‌کنم، چون میزان کارهایی که ساخته می‌شود نسبت به قبل خیلی کمتر است و این ملموس است. خیلی از کارها را تلویزیون انجام نمی‌دهد و به گردن سکوهای نمایش خانگی افتاده است. فکر می‌کنم بیشترین وقتم را باز تلویزیون و مسابقات و اجرا بگیرد.
با اجرای تلویزیونی بیشتر لذت می‌برم
بازیگر رسوایی ۲(مسعود ده‌نمکی ۱۳۹۴) که اجرای برنامه خودمونی را نیز بر عهده دارد، در این‌باره که از اجرا بیشتر لذت می‌برد یا از بازیگری نیز گفت: برای من هیچ فرقی ندارد، اما با اجرا بیشتر لذت می‌برم چون نتیجه سریع‌تری دارد؛ در این کارها خودت کارگردان خودت هستی. واقعاً اجرای نقش خیلی سخت است، اما اجرا آسان است. نگاه گرمی هم به مردم داریم که شرکت‌کننده هستند و می‌بینند و وقتی در خیابان راه می‌روم به من می‌گویند «چرا این یخچال را به مردم نمی‌دهید؟»
ما بلد هستیم روی پوچ بازی بگیریم
رجبی خاطر نشان کرد: در برنامه خودمونی موردی داشتیم که شانس طرف پوچ بوده، ما بلد هستیم روی پوچ بازی بگیریم و نمی‌گوییم پوچ است و آن را عوض کن. موردی هم داشتیم که تا ۱۸ میلیون تومان رفتیم. تاکنون با وجود اینکه ۱۰ تا ۱۲ نفر موفق شدند یخچال را انتخاب کنند، اما کسی موفق نشده است. این ممارست آنلاین با مردم لذت‌بخش و نتیجه آن‌هم قشنگ است.
بازیگر اخراجی‌ها ۲(مسعود ده‌نمکی ۱۳۸۷) درباره اینکه مخاطبان می‌گویند هر کانالی می‌زنیم مهران رجبی را می‌بینیم، آیا هر پروژه‌ای را می‌پذیرید و اینکه پذیرش نقش به شرایط بستگی دارد یا خیر نیز اظهار داشت: دقیقاً به شرایط بستگی دارد و در مواقعی هم کارها در کنار هم به صورت خودکار قرار می‌گیرد. مثلاً در زمان حاضر کاری که قرارداد آن را دو سال پیش امضا کردم همچنان ادامه دارد و در شرایطی که این کار هنوز تمام نشده برای کار جدید قرارداد امضا کرده‌ام. شاید بنا باشد به‌جای ۶۰ قسمت، سریال سوجان در ۵۰ قسمت پخش شود و پخش آن به ماه محرم بخورد؛ این باعث می‌شود که مردم من را در دو کار هم‌زمان ببینند و در عین حال دو کار از کارهای قبلی‌ام هم در آی‌فیلم پخش شود. خود من هم تعجب می‌کنم که در چهار، پنج کانال کارهایم پخش می‌شود!
سریال سوجان جزو دردسرهایم است
رجبی درباره کارهای جدید خود گفت: مشغول یک سریال برای ایام محرم هستم که ۱۰ قسمتی است و به کارگردانی میلاد ورجاوند ساخته می‌شود. پنج قسمت کار آماده شده و پنج قسمت دیگر که من در آنها بازی دارم، در دست ساخت است و تا دو هفته دیگر مشغول کار می‌شوم. در سریال سوجان در شمال کشور هم بازی دارم که به دنبال تعطیلی هشت‌ماهه در زمان اغتشاش‌ها به دلیل مسائل مالی، بار دیگر از شهریور سال گذشته تعطیل شده و مشخص نیست چه زمانی از سرگرفته شود.
وی توضیح داد: سریال سوجان جزو دردسرهایم استغ در آنجا بدون ریش بازی دارم و در سریال محرمی باید ریش داشته باشم؛ حتی افق اینکه آیا ۲۰ روز دیگر این سریال محرمی آغاز می‌شود یا نه نیز معلوم نیست، اما همیشه به کار تعهد دارم و عذاب می‌کشم کاری را زخمی کرده‌ام و به دلیل اینکه نمی‌توانم بازی کنم به کار لطمه بخورد.
بازیگر ساخت ایران(محمدحسین لطیفی ۱۳۹۰) افزود: سریال حسین تبریزی نزدیک به دو سال است آغاز شده، اما به گمانم تا هشت ماه دیگر متوقف شود، چون برآورد مالی اشتباهی در ابتدای پروژه بوده است.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی