[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۲
  • دوره جدید

تمرکز بر صیانت از دارایی‌هاست، روزنامه شیراز نوین

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای فارس:
تمرکز بر صیانت از دارایی‌هاست

به گزارش شیرازنوین، پیام محمدی‌نژاد به عنوان ذی‌حساب طرح‌های تملک دارای‌های سرمایه‌ای شرکت آب منطقه‌ای فارس منصوب شد. آیین تکریم و معارفه ذی‌حساب طرح‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای شرکت آب منطقه‌ای فارس برگزار شد و طی مراسمی از زحمات چندین‌ساله سعید تقی‌زاده در مقام ذی‌حساب طرح‌های تملک دارای‌های سرمایه‌ای قدردانی گردید.
به گزارش روابط عمومی آب منطقه‌ای فارس، در ابتدای مراسم، سیاوش بدری مدیرعامل شرکت ضمن ارائه چکیده‌ای از سیمای منابع آب استان و شرح وظیفه شرکت آب منطقه‌ای فارس مبنی بر حفظ و صیانت و تأمین آب در کلیه بخش‌های شرب، بهداشت، صنعت، خدمات و کشاورزی گفت: با توجه به گردش مالی شرکت آب منطقه‌ای در پروژه‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای، ملی استانی و استانی، ذی‌حساب همواره نقش کلیدی دارد.
رئیس هیئت مدیره آب منطقه‌ای فارس افزود بر این اساس بر خود لازم می‌دانم قدردان زحمات سعید تقی‌زاده، ذی‌حساب طرح‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای در طول مدت همکاری با آب منطقه‌ای باشم. بدری در خاتمه ابراز امیدواری کرد: همچون گذشته بتوانیم همکاران خوبی برای پیام محمدی‌نژاد در پست ذی‌حساب جدید باشیم.
در ادامه مراسم، ایوب فرامرزی مدیر کل امور اقتصادی و دارایی فارس نیز طی سخنانی از نقش و اهمیت جایگاه ذی‌حساب در کلیه دستگاه‌های اجرای سخن گفته و با اشاره به اهمیت آن در شرکت آب منطقه‌ای، پیام محمدی‌نژاد که بیش از دو دهه تجربه پست مذکور را در دستگاه‌های مختلف دارد، به عنوان ذی‌حساب طرح‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای شرکت آب منطقه‌ای معرفی کرد. لازم به ذکر است، سعید تقی‌زاده به عنوان نظارت مالی و رئیس خزانه معین استان فارس منصوب شده است. در پایان متن ابلاغ پیام محمدی‌نژاد که به امضای رحمت‌الله اکرمی معاون وزیر اقتصاد در نظارت مالی و خزانه‌داری کل کشور رسیده است، برای حاضران در مراسم قرائت شد. 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی