[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۴
  • دوره جدید

اقدامات ماندگار در منطقه ویژه اقتصادی شیراز ، روزنامه شیراز نوین

به گزارش روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی شیراز، کاظم اکرمی در بازدید از سه واحد تولیدی مستقر در منطقه ویژه اقتصادی شیراز و شهرک صنعتی پارس (غیردولتی) با اشاره به اینکه طی بازدیدی که سال گذشته از کارخانه جوش شیرین انجام دادیم، مدیران این مجموعه تقاضای واگذاری زمین را مطرح کردند، افزود: خوشبختانه این مهم با مساعدت آقای مصفا و همکارانشان در مجموعه منطقه ویژه عملیاتی شد و شرکت جوش شیرین پارس برای انجام فاز توسعه موفق به دریافت زمین شد.
رئیس منطقه سه سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به بازدید از کارخانه مهرنیا کار امین که در حوزه بسته بندی ادویه فعالیت می‌کند و یکی از مجموعه‌های تولیدی موفق مستقر در منطقه ویژه اقتصادی شیراز است، ادامه داد: مدیران این مجموعه دو موضوع را در خصوص موانع تولید و تسهیلات در گردش مطرح نمودند که بازرسی کل استان برای حل مشکلات این مجموعه، مساعدت‌های قانونی و اجرایی لازم را در دستور کار قرار خواهد داد.
بازرس کل استان فارس در ادامه با بیان اینکه تمام تلاشمان را در جهت تحقق شعار سال به کار خواهیم گرفت، گفت: با توجه به نام‌گذاری شعار سال 1403 با عنوان جهش تولید و مشارکت مردم توسط مقام معظم رهبری (مدظله العالی)تمام دستگاه‌های اجرایی و سازمان بازرسی وظیفه دارند به صورت قاطعانه در جهت تحقق شعار سال فعالیت کنند و عملکرد آنها در این زمینه بر اساس برنامه‌های ابلاغی سازمانی، مورد پایش و نظارت بازرسان قرار خواهد گرفت.
رئیس منطقه سه سازمان بازرسی کل کشور از ارزیابی عملکرد دستگاه‌های استان در جهت تحقق شعار سال توسط سازمان بازرسی استان خبر داد و افزود: در سال 1403 اقدامات و فعالیت دستگاه‌ها را بررسی خواهیم کرد و تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی اطمینان داشته باشند که بازرسی کل استان فارس تمام تلاش خود را برای پیگیری و حل مشکلات آنها به کار خواهیم گرفت.
بازرس کل استان فارس با بیان اینکه اقدامات مثبت و تلاش‌های خوبی در دو سال گذشته در منطقه ویژه اقتصادی شیراز انجام شده است، گفت: با توجه به اینکه دریافت زمین توسط بعضی از اشخاص حقیقی و حقوقی بدون اینکه هیچ ساخت و سازی انجام دهند یا منجر به افزایش تولید و اشتغال شود، مشکلاتی را ایجاد کرده بود، خوشبختانه منطقه ویژه اقتصادی شیراز اقدامات لازم را برای استرداد و ادامه فعالیت این افراد انجام داده است.
رئیس منطقه سه سازمان بازرسی کل کشور در ادامه با اشاره به بازدید از شهرک صنعتی پارس (غیردولتی) گفت: اقدامات و فعالیت‌های مناسبی در این شهرک انجام شده که راه‌اندازی این پروژه‌ها بخشی از تحقق شعار سال به شمار می‌رود و بیانگر این موضوع است که بخش خصوصی با مشارکت مردم می‌توانند نقش مهمی در توسعه و رونق اقتصادی ایفا کنند.
اکرمی با اشاره به اینکه زیرساخت‌های شهرک صنعتی پارس (غیردولتی) در حال تکمیل است، ادامه داد: فعالیت‌های شبانه‌روزی و ماشین‌آلات در این شهرک بیانگر این موضوع است که این شهرک در آینده‌ای نه چندان دور به صورت کامل به بهره‌برداری خواهد رسید.
در پایان، بازرس کل استان از تولیدکنندگان استان درخواست نمود برای رفع مشکلات و تسریع امور به سازمان بازرسی استان مراجعه کند.
استفاده از تمام ظرفیت‌های ممکن جهت راه‌اندازی و تسریع امور واحدهای تولیدی در منطقه ویژه اقتصادی شیراز 
مصفا مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی شیراز در ادامه این بازدید ضمن تقدیر و تشکر از حضور و توجه مسئولان بازرسی استان نسبت به منطقه ویژه اقتصادی شیراز گفت: حضور و بازدید میدانی مسئولان از واحدهای تولیدی و تلاش در جهت رفع مشکلات صنعتگران، از اقدامات ارزنده‌ای است که جای تقدیر و تشکر دارد.
سعید مصفا با بیان اینکه مجموعه مدیریتی منطقه ویژه اقتصادی شیراز تمام تلاشش را جهت تسریع و حل مشکلات صنعتگران از صاحبان صنایع و واحدهای تولیدی دریغ نخواهد کرد، افزود: از این رو مشکلاتی که از طرف صنعتگران و صاحبان صنایع و کارخانجات مستقر در منطقه ویژه اقتصادی شیراز اعلام می‌شود، توسط معاونین و مدیران این منطقه با همت جدی پیگیری می‌شود.
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی شیراز در ادامه با اشاره به اینکه شعار سال در سال‌های اخیر با رونق تولید و جهش تولید و نقش و حضور مردم گره خورده است که این امر نشان‌ از پیشران بودن موضوع اقتصاد دارد، بیان کرد: بی‌شک فراهم کردن زمینه بخش خصوصی، مشارکت مردم و استفاده از ظرفیت واحدهای تولیدی از دیگر الزامات در این زمینه است.
مصفا بر حضور و فراهم کردن زمینه برای سرمایه‌گذاری و راه‌اندازی واحدهای تولیدی در منطقه ویژه اقتصادی شیراز برای صنعتگران و فعالان اقتصادی تأکید کرد و افزود: قطعاً حضور و مشارکت مردم در راه‌اندازی واحدهای تولیدی و صنعتی علاوه بر تحقق شعار سال، باعث می‌شود تا شاهد رونق و توسعه اقتصاد و اشتغال در کشور، استان و شیراز باشیم. مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی شیراز با بیان اینکه تأمین زیرساخت‌ها و ایجاد بسترهای مناسب سرمایه‌گذاری، نقش بسیار مهمی برای حضور سرمایه‌گذاران در منطقه ویژه اقتصادی شیراز دارد، ادامه داد: برای تحقق این هدف مهم منطقه ویژه اقتصادی شیراز از تمام ظرفیت‌های ممکن استفاده خواهد کرد. مصفا با بیان اینکه یکی از لازمه‌های جذب و حمایت از سرمایه‌گذاران، تأمین زیرساخت‌ها و بسترهای مناسب جهت سرمایه‌گذاری در منطقه ویژه اقتصادی شیراز است، گفت: منطقه ویژه اقتصادی شیراز با فراهم کردن امکانات لازم، شرایط را برای حضور سرمایه‌گذاران تسهیل کرده است.
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی شیراز در پایان از زحمات و نگاه ویژه مسئولان بازرسی استان در جهت رفع مشکلات واحدهای تولیدی و کارخانه‌های مستقر در منطقه ویژه اقتصادی شیراز تشکر کرد و گفت: بی‌شک توسعه و رونق اقتصادی و حل مشکلات اقتصاد و کارخانه‌های تولیدی با همکاری تمام دستگاه‌ها محقق خواهد شد. 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی