[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

اعاده حیثیت حسینی مقابل ولز سومین تاریخ‌ساز از شیــراز آمد!، روزنامه شیراز نوین

دروازه‌بان شیرازی، سومین دروازه‌بان ‌ایرانی است که توانسته در جام جهانی کلین شیت کند.
به گزارش فوتبال 360، خوردن 6 گل از انگلیس برای حسین حسینی، شب کابوس‌واری را ساخت. حسینی که توقع نداشت مقابل انگلیس به میدان برود، جانشین علیرضا بیرانوند مصدوم شد و درون دروازه ‌ایران قرار گرفت. او با خوردن 6 گل، بدترین شب دوران بازی خود را گذراند، به خصوص که بازیکنان انگلیس، فقط 7 شوت داخل چارچوب زدند و به‌جز یکی، همه آن‌ها تبدیل به گل شدند.
در روزهای پیش از بازی‌ ایران و ولز، بحث‌های زیادی درباره تلاش زیاد کادر پزشکی ‌ایران برای رساندن بیرانوند مطرح شد، حتی گفته می‌شد در صورت نرسیدن بیرانوند، امیر عابدزاده در‌این بازی برای تیم ملی به میدان می‌رود. حسینی اما درون دروازه ماند و حالا، نامش به بخشی از تاریخ فوتبال ‌ایران تبدیل شده است؛ سومین دروازه‌بان ‌ایرانی که در جام جهانی، موفق به ثبت کلین شیت شده و البته اولین دروازه‌بان استقلالی‌ها که در ادوار جام جهانی موفق شد به ‌این رکورد دست پیدا کند.
ولز در بازی با‌ ایران، 3 ضربه داخل چارچوب زد که حسینی همه آن‌ها را گرفت. مهمترین واکنش او، در دقیقه 12 و مقابل ضربه کیفر مور بود که از فاصله نزدیک، توپ را برگرداند. واکنش او، اجازه نداد تیم ملی خیلی زود از حریفش عقب بیفتد. علاوه بر واکنش‌ها، حسینی روی ارسال‌های حریف هم خروج‌های مناسبی داشت و اجازه زدن ضربه سر از فاصله نزدیک به دروازه را نداد.
جام جهانی 2018، قرار بود حسینی بخشی از لیست تیم ملی برای سفر به روسیه باشد، نامی‌که در آخرین روزها خط خورد و او، فرصت حضور در مهمترین تورنمنت فوتبالی جهان را از دست داد. در جام جهانی 2022، مشخص بود حسینی به قطر می‌رود اما با بودن بیرانوند و عابدزاده، کمتر کسی توقع داشت به او فرصت بازی برسد. کارلوس کی‌روش اما پس از مصدومیت بیرانوند، به حسینی اعتماد کرد و او هم پس از یک نمایش پرنوسان مقابل انگلیس، در دومین بازی با ولز نشان داد می‌تواند دروازه‌بان قابل اعتمادی برای تیم ملی باشد؛ نمایشی که می‌تواند نگرانی‌های کادر فنی ‌ایران را درباره وضعیت مصدومیت بیرانوند کمتر کند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی