[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

یک مسئول در استانداری فارس: شهرداری‌های فارس ٢٧٠٨ پست بلاتصدی دارند، روزنامه شیراز نوین

به گزارش ایسنا، به گفته سرپرست دفتر امور شهری و شوراهای استانداری فارس، در شهرداری‌های این استان به جز کلان‌شهر شیراز، ٤٥٢٨ پست رسمی وجود دارد که ٢٧٠٨ مورد آن بدون متصدی است. این نشان می‌دهد که مشکل نیروی مازاد در شهرستان‌ها کمتر مشهود است.
سید احسان اصنافی ضمن تشریح وظایف دفتر امور شهری و شوراها، بیان کرد: اداره کل شهری و امور شوراها، عهده‌دار نظارت و مدیریت کلان شهرداری‌ها و شوراها در دو مقوله اجرایی و هیئت حل اختلاف مصوبات شوراهاست. به نقل از استانداری فارس، او با بیان اینکه خدمات شهری و امور استخدامی شهری به این حوزه برمی‌گردد، افزود: در حال حاضر، ١١٩ شهرداری در استان فارس فعال است که ٤ مورد آن فاقد شوراست. سرپرست دفتر امور شهری و شوراهای استانداری فارس همچنین با بیان اینکه مباحثی از جمله وجود پرونده‌هایی که مصوبات شوراست و اختلاف نظر بین شورا و هیئت تطبیق وجود دارد در این دفتر بررسی می‌شود، عنوان کرد: حجم زیادی از پرونده‌ها مربوط به انتصاب شهرداران بوده است.
اصنافی در این خصوص خاطرنشان کرد: با توجه به آخرین دستورالعمل انتصاب شهرداران که هیئت وزیران مصوب کرده، شرایطی در آن ذکر شده که اختلاف نظرها را افزایش داده و عملاً تعداد زیادی از پرونده‌ها در این باره مطرح شده که خوشبختانه همه آنها به نتیجه رسیده است. او اضافه کرد: یکی از دیگر مواردی که در این هیئت مطرح می‌شود، رسیدگی به اختلاف اعضای شوراست که بیشترین موارد این مهم، دخالت اعضا در امور اجرایی است که قانون منع کرده است.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی