[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

رشد تقاضا در مسکن ملی ، روزنامه شیراز نوین

 مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی فارس در بازدید از پروژه ۷۲۰واحدی نهضت ملی مسکن در شهر داراب با بیان اینکه تاکنون تقاضای ۱۸۷هزار و ۸۷۱ متقاضی نهضت ملی مسکن در فارس به ثبت رسیده است، افزود: این متقاضیان در ۱۱۰ شهر استان فارس نام نویسی کرده اند.
عطاءالله زمانی روز یکشنبه در این برنامه با همراهی، حجت الاسلام نجفی از حوزه دفتر نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن فارس، سعیدی کارشناس مسکن شهری و حسن زاده مدیر بنیاد مسکن داراب از طرح‌های نهضت ملی مسکن در داراب بازدید کرد.
مدیرکل بنیاد مسکن استان فارس با اشاره به استقبال خوب شهروندان در استان فارس از این طرح یاد آور شد: شهروندان متقاضی در ۲۶ شهر جنوب فارس و در حوزه مسئولیت اداره کل راه و شهرسازی لارستان و ۸۴ شهر سایر نقاط استان و در حوزه مسئولیت راه و شهرسازی فارس تقاضای خود را به ثبت رسانده اند. زمانی با بیان اینکه نهضت ملی مسکن پرشتاب و با اراده و انگیزه در استان فارس در حال اجراست خاطرنشان کرد: ۳۴هزار و ۹۲۰ تقاضای شهروندان در حوزه لارستان و ۱۵۲هزار و ۹۵۱ تقاضا در سایر شهرستان‌های استان فارس به ثبت 
رسیده است.
مدیرکل بنیاد مسکن استان فارس ادامه داد: بنیاد مسکن در این مناطق متولی اعطای تسهیلات به متقاضیان است. در اغلب مناطق زمین موردنیاز تأمین گردیده و با اجرای مراسم قرعه کشی و تخصیص زمین کار ساخت واحد‌های مسکونی آغاز شده است. متقاضیان نهضت ملی مسکن در این مناطق با استفاده از تسهیلاتی که از سوی بنیاد مسکن و با مشارکت بانک‌های عامل پرداخت می‌گردد و با تأمین مصالح کار احداث واحد‌های نهضت ملی مسکن را آغاز کرده اند. 
وی ادامه داد: در شهر شیراز نیز کار ساخت سه‌هزار و ۱۵۲ واحد نهضت ملی مسکن با مشارکت بنیاد مسکن آغاز شده و با تکمیل کار نام نویسی و ثبت نام متقاضیان به زودی شاهد روند رو به رشد این طرح در نزدیک ترین شهر به کلان‌شهر شیراز خواهیم بود.
محمدرضا حسن زاده مدیر بنیاد مسکن شهرستان داراب هم در حاشیه این بازدید اظهار داشت: پروژه ۷۲۰ واحدی طرح نهضت ملی مسکن شهرستان داراب در زمینی به مساحت ۱۷هزار مترمربع با تعداد ۷۲۰ واحد و ۱۷۴ قطعه به صورت ۴واحدی در حال 
ساخت می‌باشد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی