[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۶
  • دوره جدید

حریم حرم ۳۶۰هکتاری شد ، روزنامه شیراز نوین

مدیرعامل صندوق سرمایه‌گذاری طرح حرم‌های مطهر وزارت راه و شهرسازی گفت: محدوده فعالیت این صندوق در بافت تاریخی، مذهبی، فرهنگی شاهچراغ(ع) به ۳۶۰ هکتار افزایش یافت.
به گزارش دریافتی شیرازنوین از روابط‌عمومی صندوق سرمایه‌گذاری طرح حرم‌های مطهر وزارت راه و شهرسازی، میلاد امینی روز دوشنبه در تشریح فعالیت و خدمات صندوق طرح حرم‌های مطهر در بافت پیرامونی حرم مطهر شاهچراغ(ع) افزود: این افزایش بنا به درخواست مسئولان استانی و معاونت گردشگری و امور زائران استانداری فارس مبنی بر افزایش «خط محدود» مصوب پیرامونی حرم مطهر انجام شده و در کمیسیون ماده ۵ استان به تصویب رسیده است.
وی تأکید کرد: بر این اساس، محدوده مشمول ارائه خدمات صندوق سرمایه‌گذاری طرح از ۵۷ هکتار به ۳۶۰ هکتار ارتقا یافته است.
مدیرعامل صندوق سرمایه‌گذاری طرح حرم‌های مطهر گفت: در این راستا به سرمایه‌گذاری در پروژه‌های عام المنفعه در بافت تاریخی و فرهنگی پیرامونی حرم مطهر شاهچراغ(ع) تسهیلات ارزان قیمت اعطا می‌شود.
وی افزود: به خیران در پروژه‌های عام المنفعه از جمله اقامت ارزان و مرکز بهداشتی و درمانی، ۳۷۰میلیون تومان تسهیلات با نرخ سود ۲ درصد و بازپرداخت ۵ساله اعطا می‌شود.
امینی تصریح کرد: صندوق سرمایه‌گذاران در پی فراهم شدن زمینه اقامت ارزان و زیارت آسان در بافت‌های فرسوده برای زائران است. همچنین در راستای حمایت از ساخت مسکن ویژه مجاوران، به ازای ساخت هر واحد تسهیلات ۶۰۰میلیون تومان پرداخت 
خواهد شد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی