[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

این بازیکن همیشه گریه می‌کند، روزنامه شیراز نوین

ورزش سه: ستاره تیم فوتبال کاستاریکا بعد از گلزنی برابر ژاپن تمام خاطرات روزهای تلخ بعد از ناکامی ‌در باز کردن دروازه مکزیک از روی نقطه پنالتی را فراموش کرده است.
 روزی که لوئیس فرناندو سوارز، لیست 26 بازیکن دعوت شده به جام جهانی 2022 قطر را اعلام کرد، کیشر فولر، مدافع کناری نتوانست جلوی احساسات خود را بگیرد و مانند یک بچه گریه کرد.
آن رؤیای کودکی به واقعیت تبدیل شد و لحظات تلخ بسیاری را پشت سر گذاشت. درست جایی که شخصیت آرام و دوست داشتنی‌اش بهترین همراهان او برای غلبه بر انتقادات رسانه‌ها در ماه‌های اخیر بودند.
برای همین هم بود که فولر بعد از زدن گل برتری برابر ژاپن با تمام وجودش به شادی بعد از گل پرداخت تا کمی ‌از زیر بار انتقادات بعد از شکست سنگین برابر اسپانیا خارج شوند.
اما ستاره خط دفاعی هردیانو، داستان متفاوتی با سایر بازیکنان کاستاریکا دارد. او در سال 2019 بعد از اینکه پنالتی‌اش مقابل اوچوآ را در مسابقات کونکاکاف از دست داد، حسابی در بین رسانه‌ها و طرفداران تیم ملی کاستاریکا مورد انتقاد قرار گرفت اما ناامید نشد و حالا بعد از دومین بازی کشورش در جام جهانی 2022، به قهرمان مردمش تبدیل شده است:«می‌دانم حضور در تیم ملی و رسیدن به لیگ دسته اول چه هزینه‌هایی برایم داشته است. این موفقیت برای کل تیم باورنکردنی است، زیرا با وجود اینکه آن‌ها هر روز ما را با انتقاداتشان نابود می‌کنند، ما قوی‌تر می‌شویم.»
فولر که امیدهای کاستاریکا برای بقا در جام را زنده کرده، در مورد دیدار برابر آلمان می‌گوید:«مقابل آلمان بازی بسیار سختی خواهد بود، بیشتر از اسپانیا، اما ما اعتقاد داریم که می‌توانیم این بازی را با موفقیت جلو ببریم و صعود کنیم.»

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی